بازی Fortnite از انحصار سامسونگ خارج شد

پس از اتمام قرارداد سامسونگ با Epic Games عنوان Fortnite از حالت انحصاری شرکت سامسونگ خارج شد.

بازی Fortnite از حالت انحصاری سامسونگ خارج شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Fortnite یک بازی آنلاین است که شرکت Epic Games در سال 2017 آن را برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، رایانه‌های شخصی و انواع سیستم عامل تلفن همراه منتشر کرد. کمپانی سامسونگ پس از انتشار این بازی با شرکت سازنده آن قراردادی عقد کرد که طی آن، Fortnite بازی انحصاری گوشی‌های سامسونگ معرفی شد.

به تازگی خبر رسیده که زمان این قرارداد به پایان رسید و این بازی دیگر در انحصار شرکت سامسونگ نیست پس کسانی که علاقه به بازی آن روی گوشی اندرویدی خود دارند، می‌توانند این بازی را دانلود کنند و از بازی آنلاین با دوستان و آشنایان خود لذت ببرند.

اما خبرها همچنین نشان می‌دهند که این بازی در حال حاضر روند انتشار نسخه بتای خود را طی می‌کند و هم‌اکنون برای تعداد محدودی از کاربران منتشر شده است. کسانی هم که این بازی برایشان عرضه شده و در Epic Games برای دریافت این بازی ثبت‌نام کرده‌اند در لیست انتظار قرار می‌گیرند. این بدان معناست که در حال حاضر همه کاربران اندرویدی به این بازی دسترسی ندارند.

دلیل منتشر نکردن Fortnite برای همه کاربران، این است که کمپانی Epic Games در حال تلاش است تا سرورهای خود را برای اضافه کردن حجم زیادی از کاربران جدید آماده کند و کاربران جدیدی که در این بازی ثبت‌نام می‌کنند، به مرور به سرورها وارد کنند تا دیگر مشکلی برای کاربران دیگر پیش نیاید.

بازی Fortnite از حالت انحصاری سامسونگ خارج شد

انتهای پیام/

عنوان Fortnite از انحصار سامسونگ خارج شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار