فرصتی ویژه برای معرفی چهارمحال و بختیاری:

میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رسانه ملی

میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی، فرصتی ویژه برای معرفی ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری روز شنبه ۲۰ مرداد ۹۷ و در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های رسانه ملی، سوم تا پنجم شهریور امسال و به میزبانی این استان، در شهرکرد برگزار می‌شود.

مهرداد عظیمی افزود: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی رسانه‌ای در ۶ بخش صدا، سیما، خبر، شعر و موسیقی، فضای مجازی و پژوهش، فرصتی بسیار مناسب و ویژه برای معرفی شایسته ظرفیت‌ها و استعداد‌های چهارمحال و بختیاری، کمک به جذب گردشگر و سرمایه گذار، و ترسیم افق‌های روشن توسعه و پیشرفت برای آینده استان می‌باشد.

وی با تقدیر از همکاری، مشارکت و حمایت استانداری و دستگاه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی و انتظامی در تأمین مقدمات برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها یادآور شد: تمامی هزینه این جشنواره از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

عظیمی اضافه کرد: جشنواره بیست و یکم رسانه ملی، عرصه بروز و ظهور استعداد‌ها و ظرفیت‌های محتوایی، فنی و تکنیکی مراکز استان‌ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر از جمله کسب عنوان مرکز برتر در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌ها و کسب ۱۵ رتبه برتر شامل ۱۳ جایزه و دو هدهد زرین در جشنواره بیستم، افزایش تولید آثار فاخر، حضور چشمگیر در جشنواره‌های ملی و بین المللی و افزایش رضایتمندی و اعتماد مخاطبان گفت: این توفیقات حاصل توانمندی و تلاش صادقانه کارکنان این مرکز در بخش‌های مختلف است که میزبانی بیست و یکمین جشنواره استان‌ها را رقم زد.

عظیمی، از اصحاب رسانه و مطبوعات، صاحبان فکر و اندیشه و افراد دغدغه‌مند برای معرفی استان دعوت کرد با همراهی و ارائه طرح‌های خلاقانه، صدا و سیما را در برگزاری موفق این جشنواره یاری کنند.

در پایان این برنامه، از خبرنگاران، فعالان عرصه اطلاع رسانی و اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.