کشف روغن موتور تقلبی در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از کشف روغن موتور تقلبی در آذربایجان شرقی خبرداد.

کشف روغن موتور تقلبی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از کشف ۵۷ هزار و ۷۲۰ لیتر روغن موتور خودرویی تقبلی و ۱۲ هزار و ۷۸۷ لیتر روغن هیدرولیک تقلبی در یک واحد تولیدی غیرمجاز استان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: پرونده این تخلف به ارزش بیش از چهل و هشت میلیارد ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در بخش روغن موتور برخی افراد سودجو با ترفند‌های متقلبانه و سوءاستفاده از برند شرکت‌های معتبر اقدام به تولید و توزیع انواع روانکار‌ها به ویژه روغن موتور‌های تقلبی در بازار می‌کنند که بر این اساس سودجویان از این طریق درصدد کسب درآمد نامشروع و لطمه به تولیدکنندگان قانونمند و خوشنام و مصرف‌کنندگان هستند.

عطاپور با اشاره به این‌که متقاضیان با دقت لازم در هنگام خرید روغن موتور‌های اتومبیل می‌توانند از سودجویی‌های احتمالی برخی سودجویان جلوگیری کنند، گفت: هموطنان می‌توانند گزارش‌ها و شکایت‌های خود را در این زمینه از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد. 

 

انتهای پیام/ش

کشف ۵۷ هزار و ۷۲۰ لیتر روغن موتور خودرویی تقبلی

برچسب ها: قاچاق ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار