مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان:

زمین اختصاصی برای گورستان غرب مناسب نیست

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم راه‌اندازی گورستان غرب اصفهان، گفت: زمینی که در حال حاضر برای این امر اختصاص داده‌اند مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یکی از لوایح جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان در حالی به بررسی لایحه تفریغ بودجه و گزارشات بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سال ۱۳۹۶ سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان اختصاص داشت.

ارایه رایگان حدود ۵۰درصد از خدمات باغ رضوان

 سید رضا جعفریان مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر درآمد ناشی از خیرات و فروش قبر در آرامستان باغ رضوان برای پروژه‌های  عمرانی و خدماتی در باغ رضوان دانست.

وی ، با تاکید بر اینکه دریافت خیرات از بازماندکان اجباری نیست، گفت: هر کس بنا بر علاقه خود مبلغی را برای خیرات پرداخت می‌کند.

وی از ارایه رایگان حدود ۵۰درصد از خدمات باغ رضوان خبر داد و افزود: نامه‌های زیادی را روزانه از سوی نهادهای حمایتی برای دفن رایگان اموات داریم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان همچنین با اشاره به دفن میانگین روزانه ۴۵ نفر در باغ رضوان دفن، یادآور شد: حدود ۱۷ نفر از این افراد به صورت رایگان دفن می‌شوند.

همه اتباع فوت شده باید در آرامستان مرکزی استان دفن شوند

وی در ادامه تصریح کرد: دفن اموات اتباع خارجی در آرامستان‌های استان اصفهان ممنوع است چراکه بنا بر قانون همه اتباع فوت شده باید در آرامستان مرکزی استان دفن شوند.

جعفریان همچنین به لزوم راه‌اندازی گورستان غرب اصفهان تاکید و افزود: زمینی که در حال حاضر برای این امر اختصاص داده‌اند مناسب نیست.

علیرضا نصر اصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در این خصوص بر اجباری نبودن پرداخت خیرات تاکید کرد و افزود: خیرات باید در شرایط روحی بهتر خوب بازماندگان دریافت شود تا آن ها از  این موضوع رضایت کامل داشته باشند.

عباسعلی جوادی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در تکمیل صحبت های نائب رییس شورای اسلامی شهر راه‌ندازی آرامستان‌های خانوادگی را ضروری دانست و گفت: این اقدام به افزایش درآمدهای شهرداری کمک می کند.

انتهای پیام /س

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.