نظرسنجی: بیشتر مردم آمریکا عملکرد ترامپ در زمینه اشتغال‌زایی را ضعیف ارزیابی می‌کنند

تحقیقات تازه کالج ماریست در آمریکا نشان می‌دهد تنها ۲۰ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد دونالد ترامپ در زمینه اشتغال‌زایی را عالی ارزیابی می‌کنند.

نظرسنجی: بیشتر مردم آمریکا عملکرد ترامپ در زمینه اشتغال‌زایی را ضعیف ارزیابی می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان تحقیقات تازه کالج ماریست در آمریکا نشان می‌دهد که تنها ۲۰ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد دونالد ترامپ در زمینه اشتغال زایی را عالی ارزیابی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی ان ان، بر اساس این نظرسنجی ۲۰ درصد از شرکت کنندگان عملکرد ترامپ در عرصه اشتغال را بسیار خوب، ۱۳ درصد نسبتا خوب و ۴۵ درصد ضعیف ارزیابی کرده اند.

در این میان تعجب برانگیز نیست که فاصله بسیاری بین نظرات حامیان دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در این زمینه وجود دارد. از یک سو تنها ۲ درصد از دموکرات‌ها عملکرد ترامپ در عرصه اشتغال زایی را عالی می‌دانند و از سوی دیگر ۴۹ درصد از جمهوری خواهان چنین نظری دارند.

همچنین ۸۰ درصد از دموکرات‌ها نمره ضعیف را در این زمینه به رئیس جمهور آمریکا می‌دهند و در مقابل تنها ۶ درصد از جمهوری خواهان عملکرد ترامپ در زمینه اشتغال را ضعیف می‌دانند.

با توجه به این موضوع، ترامپ به اندازه ریچارد نیکسون، رئیس جمهور اسبق آمریکا که ۴۴ سال پیش از سمت خود کناره گیری کرد در زمینه اشتغال زایی مخالف دارد. در آن زمان و هنگامی که نیکسون از ریاست جمهوری کناره گیری کرد ۴۵ درصد از مردم آمریکا عملکرد وی در عرصه اشتغال را ضعیف ارزیابی کرده بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار