برای بهبود شرایط داوری در لیگ دسته اول چاره اندیشی شود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: شرایط داوری در لیگ دسته اول مطلوب نیست که باید از هم اکنون برای بهبود شرایط داوری در این رقابت‌ها چاره اندیشی شود.

برای بهبود شرایط داوری در لیگ دسته اول چاره اندیشی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وینگو بگوویچ شامگاه شنبه پس از تساوی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشته شد اظهار داشت: بازی خوبی در مقابل شاهین بوشهر به نمایش گذاشته شد، اما شرایط بد آب و هوایی اجازه بازی مطلوب‌تری از دو تیم گرفته بود.

وی با بیان اینکه شاهین شهرداری بوشهر با پشتوانه هواداران فشار زیادی بر ما وارد کرد افزود: شاگردان من در مقابل تیم پرطرفدار شاهین بوشهر هوشیار بودند و به تساوی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با انتقاد از شرایط داوری تاکید کرد: شرایط داوری در این بازی مطلوب نبود چراکه ضعف‌های بسیاری داشت.

بگوویچ با بیان اینکه شرایط داوری در لیگ دسته اول مطلوب نیست افزود: باید از هم اکنون برای بهبود شرایط داوری در این رقابت‌ها چاره اندیشی شود چراکه در روند بازی‌ها تاثیرگذار است.

وی، با اشاره به اینکه تیم گل گهر سیرجان مدعی صعود به لیگ برتر است خاطر نشان کرد: این تیم دو سال پیش مدعی صعود به لیگ برتر بود، ولی با اختلاف یک امتیاز از صعود باز ماند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه سال قبل هم شرایط این تیم برای صعود مطلوب بود افزود: در نیم فصل اول شرایط تیم فوتبال گل گهر سیرجان مطلوب نبود، ولی در نیمه فصل دوم از لحاظ امتیاز جلو بودیم، ولی موفق به صعود نشدیم.

بگوویچ، بیان کرد: امسال شرایط مطلوبی باشگاه گل گهر سیرجان فراهم کرده که این تیم مدعی صعود به لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/م

شرایط داوری در لیگ دسته اول مطلوب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.