بخش پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی بخش پیوند قلب در کرمانشاه خبر داد و گفت:شرایط برای انجام این عمل در استان مهیا است.

بخش  پیوند قلب در کرمانشاه راه اندازی می شودبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  محمود مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر دارای یک مرکز خصوصی و ۲ مرکز دولتی در بحث پزشکی هسته ای هستیم گفت: همچنین ۸۵ گروه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی در حال فعالیت هستند که به نوبه خود در کشور کم نظیر است و به این لحاظ جزو دانشگاههای خوب و قدیمی محسوب می شویم.

مرادی از راه اندازی بخش پیوند قلب در کرمانشاه خبر داد و افزود: شرایط برای انجام این عمل در استان مهیا است و فقط بحث رجستری لازم است که اگر کسی دچار مرگ مغزی شد بتوانند تشخیص دهند و کسی باشد که عمل را انجام دهد که در این راستا گروهی را برای آموزش بحث رجستری و برداشت اعضا اعزام خواهیم کرد.

مرادی همچنین از عمل کاشت حلزون شنوایی در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: طی روز گذشته با این عمل جراحی موافقت شد و با پیگیری استان و وزیر بهداشت به زودی شاهد این عمل در استان خواهیم بود.

 انتهای پیام/ز

عمل کاشت حلزون شنوایی در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار