فرماندار خاش:

دولت با قاطعیت با تخلفات حوزه بازار برخورد می‌کند

فرماندار خاش گفت: دولت با هدف حمایت از مصرف کنندگان و مدیریت و کنترل بازار با قاطعیت با تخلفات این حوزه برخورد می‌کند.

دولت با قاطعیت با تخلفات حوزه بازار برخورد می‌کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار خاش اظهارداشت: برای پیشگیری از وارد آمدن فشار به مردم همه دستگاه‌ها پای کار هستند و با جدیت تمام و انجام بازرسی‌های مستمر، کنترل و پایش بازار مباحث نظارتی مورد توجه دولت است.

وی بیان کرد: نگرانی‌های زیادی در جامعه وجود دارد که بازار را متلاطم ساخته و این امر ناشی از فعالیت سودجویان داخلی و تحریم هاست.

فرماندار خاش ادامه داد: مردم ایران در چهار دهه از انقلاب اسلامی سخت‌ترین فشار‌ها را متحمل شدند و نقش تاثیرگذار آنان در حوزه‌های مختلف ملموس است.

یوسفی تصریح کرد: کار کردن مخلصانه و متعهدانه برای مردم از وقوع بحران و تهدید جدی اقتصادی پیشگیری می‌کند.

وی بیان کرد: برای مقابله با تهدیدات دشمنان و پیشگیری از سودجویی احتکارکنندگان همه اقشار جامعه باید پای کار باشند و با بصیرت، آگاهی و دلسوزی و نظارت مستمر با متخلفان برخورد کنند.

وی بر ضرورت توجه به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، اهمیت راه اندازی کشتارگاه طیور و جوجه یک روزه و فعالیت دوره‌ای و چرخشی مرغداری‌ها و راه اندازی کشتارگاه دام در خاش تاکید کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش نیز در این نشست گفت: هزار و ۷۹۱ مورد بازرسی امسال از واحد‌های صنفی شهرستان انجام و متخلفان ۱۷۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

مهدی اسماعیلی اظهار داشت: برای مقابله با احتکار کنندگان و متخلفان بازار برنامه‌های جدی وجود دارد و به طور قطع برخورد ضربتی با آنان انجام می‌شود.

وی افزود: هم اینک کالا در بازار وجود دارد و اگر در جایی کمبودی وجود داشته باشد به همت دولت و بازاریان تامین می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش تصریح کرد: تامین آرد خبازی‌ها با سهولت انجام می‌شود و هم اینک بهترین وضعیت را داریم.

مدیر جهاد کشاورزی خاش نیز گفت: مرغ در مرغداری‌ها با قیمت ۷۶ هزار ریال عرضه می‌شود و کمبود آن را در شهرستان احساس نمی‌کنیم.

حمیدرضا کبدانی با تاکید بر اینکه واردات مرغ باید کاهش پیدا کند بیان کرد: مرغ در بیشتر مرغداری‌ها به طور انبوه تولید شده و باید طوری عمل کنیم که تولید کننده ضرر نکند.

انتهای پیام/ع

برخورد جدی  با تخلفات حوزه بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار