پیامک‌های دریافتی 97/05/22

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3902...0918: وضع کاروانسراهای قدیم وخانه ها و محلات قدیمی در استان همدان اسفناک و رو به تخریب است، با توجه به اینکه شهر همدان به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸ انتخاب شده، پس چرا مسئولین دربخش میراث فرهنگی هیچ توجهی نمی کنند.

 

8370...0912: من یک‌ وانت کارا۲۰۰۰مدل۹۷از شرکت بهمن خریداری کردم .۱۴ روز است‌که می خواهم برای سرویس ۵۰۰۰کیلومتر که شامل تعویض روغن و فیلترها می باشد ببرم شرکت‌ عنوان می کنند که فیلتر روغن این وانت رو نداریم و اگر بیاد میدم. نمایندگی ها چرا وقتی ماشینی رو تولید و بدست مردم می دهند قطعات مصرفی آن را تامین‌ نمی کنند. چرا جواب بی مدیریتی آنها را باید خریدار بدهد. فقط بلندن ماشین رو به قیمت بالا بدهند به دست مشتری و تمام.

 

9601...0930:  چرا مدارس هر سال رنگ و طرح لباس فرم مدارس را عوض می کنند. جز ضرر ون شان دادن و یه اصراف و خالی کردن جیب ما بدبخت بیچارها چه فاید ه دارد.

 

3708...0918: لطفا در مورد احتكار سنگین و افزايش قيمت شدید ایساکو که تامین قطعش با پیمانکارای خصوصی انجام می شود با سازمان تعزیرات ارتباط برقرار کنید.

 

7160...0915: برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش که اول پول گرفتند و حالا برای معاینه پزشکی و گرفتن مدارک ۵۰ هزار تومان پول دستی می گیرند و بعد برای مصاحبه هم ۵۰ تومان دیگر اداره کل آ۰پ خراسان رضوی می گیرند. نمی دونم این پول ها قانونیه یا نه؟؟ خواهشا پیگیری نمایید.

 

6305...0911: من يه کشاورز باغدارم, باغ سر درختي امسال بر اثر سرما آسيب 90درصدي به باغ واردشده. خسارت سرمازدگی از چه نهاد و سازمان بايد دريافت کرد?! به ما که هيچ وقت تعلق نگرفته??پس اين مبلغ کجا مي رود? نکنه شبيه  9 ميليارد دلار گم شده است؟!

 

8591...0917: این خودروسازها کیا هستن که امشب معاون وزیر راه می گوید که اینها قدرتشان زیاد هست و با کاهش قیمت خودرو مبارزه می‌کنند. ایشون همین امشب تو اخبار 20 گفتن این ها مسؤلین را هم می توانند عوض کنند.

 

3902...0918: با توجه به پرداخت عوارض های بین راهی هیچ امکانات مناسبی همچون سرویس بهداشتی، مغازه و غیره درخور شان و منزلت مسافران وجود ندارد چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند ؟ آلودگی های زیست محیطی و زباله و آشغال هایی چون پلاستیک هم بیداد می کند به کشور عراق تاسف می خوردیم کشور خودمون وضع بدتری دارد.

 

3714...0911: خواهشمندم برای جذب نیروی انتظامی درجه داری مرد از مسئولین خواستارم کلیه رشته ها رااعلام کنند. از غرب مازندران نیرو بگیرند. ممنون از شما.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار