نوبخت خبر داد؛

تامین 450 میلیارد تومان اعتبار لازم برای بهره برداری راه آهن میانه- تبریز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تامین اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی تکمیل پروژه راه آهن میانه- تبریز خبر داد.

تامین 450 میلیارد تومان اعتبار لازم برای بهره برداری راه آهن میانه- تبریز به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی مورد نیاز راه آهن میانه- تبریز برای رسیدن به ائل گلی را تامین می‌کنیم.
 
 

وی در بدو ورود به تبریز بیان کرد: در قانون بودجه امسال ۱۲۰ میلیارد تومان برای راه‌آهن میانه- تبریز لحاظ شده است. همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان نیز در سفر رئیس جمهور ابلاغ شده است که تلاش می کنیم تا این  منابع به موقع تامین شود.

لازم به ذکر است به گفته مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی راه آهن میانه_ بستان آباد برای رسیدن به تبریز به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.پروژه راه آهن میانه- تبریز تا بستان‌آباد ۹۹ درصد پیشرفت داشته و از بستان‌آباد تا ائل‌گلی نیز حدود ۶۳ درصد پیشرفت دارد.پایه‌های پل آماده و برای خرید ورق سقف پایه حدود ۸۰ میلیارد تومان نقدینگی لازم است که پیگیر تخصیص این رقم هستیم.
 

بیشتر بخوانید: تضمین تأمین مالی پروژه‌های حمل و نقل ریلی/لزوم افتتاح هرچه سریعتر راه آهن ملایر به کرمانشاه


استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: در مسیر راه‌آهن میانه- تبریز دو پل بزرگ وجود دارد، یکی از باسمنج به ائل‌گلی به طول یک کیلومتر و یکی پل دیگر در مسیر شبلی بعد از تونل وجود دارد که اگر ورق‌های این پل خریداری شود پیشرفت پروژه به سرعت به ۸۵ درصد می‌رسد.

خدابخش  در پایان گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه برای پروژه لحاظ شده و پیمانکاران دو شیفته کار می‌کنند.
 
انتهای پیام/
 

تلاش دو شیفته پیمانکاران راه آهن میانه- تبریز برای اتمام پروژه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار