راه یابی آثار هنرمندلاهیجانی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان در اردبیل

۲ فیلمنامه کوتاه ازآثار هنرمند لاهیجانی به بخش مسابقه باموضوع آزاد شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در اردبیل راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  گفت: ۲ فیلمنامه کوتاه "مرز "و "قاب‌های از دست رفته"نوشته رضا مویدی از فیلمسازان و هنرمندان فعال انجمن سینمای جوانان لاهیجان به بخش مسابقه با موضوع آزاد شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان راه یافت.
وی افزود: هیات انتخاب و داوری بخش فیلمنامه شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل در بخش آزاد از بین ۲۷۸ فیلمنامه رسیده به دبیرخانه ۱۳فیلمنامه را انتخاب کردند و در بخش اقتباسی از بین ۴۶ اثر رسیده، ۴ فیلمنامه را برای رقابت در مرحله نهایی این رویداد منطقه‌ای برگزیدند.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مرداد به مدت ۴ روز در مشکین‌شهر استان اردبیل، با حضور استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.
قاسم مصفا تصریح کرد: رضا مویدی فعالیت سینمایی خود را از سال ٨٢ در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان با گذراندن دوره فیلمسازی آغاز کرده و تاکنون بیش از ده فیلم کوتاه ساخته است و فیلم‌های کوتاه ققنوس، بردگان ابدی، آخرین اجرا، نیم، صورتی و مستند نیمه بلند (دویدن در برابر باد) از آثار این هنرمند است.

انتهای پیام / ق

 ۲  اثر رضا مویدی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان در اردبیل  راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.