احتمال منتشر نشدن The Elder Scrolls: Legends برای کنسول PS4

سیاست‌های شرکت سونی برای بازی‌های PlayStation 4 و ممنوع کردن cross-play ممکن است باعث از دست دادن عنوان The Elder Scrolls شود.

احتمال منتشر نشدن The Elder Scrolls: Legends برای کنسول PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت سونی نحوه بازی cross-play را برای بازی‌های PlayStation 4 ممنوع کرده است و این قضیه شاید برای این شرکت گران تمام شود. سرپرست بازاریابی جهانی Bethesda، پیت هاینس در مصاحبه‌ای با Game Informer گفته است که نسخه کنسولی عنوان The Elder Scrolls: Legends برای سیستم‌هایی که از cross-play پشتیبانی نمی‌کنند، ساخته نخواهد شد به عبارت دیگر، احتمال دارد PS4 از بین کنسول‌های این بازی حذف شود. هاینس در این باره گفته است این عنوان در تجربه‌ای می‌چرخد که از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل می‌شود و این غیرقابل قبول است که یک کنسول برای خود به صورت جداگانه از این تجربه بهره ببرد و این مسئله اصلا قابل مذاکره نیست.

کمپانی Bethesda در حال جنگ با این سیاست سونی نیست بلکه در حال تلاش است تا بازار را به دست خود بگیرد چرا که حالت cross-play عنوان Legends است که می‌تواند نقطه قوت و فروش آن باشد.

این جریان به وجود آمده بین Bethesda و سونی می‌تواند برای گیمرهایی که با کنسول PS4 بازی می‌کنند، نگران‌کننده باشد چرا که دیگر کمپانی‌های بازی‌سازی که موفقیت عناوین آن‌ها در cross-play است می‌توانند این سیاست را پیش بگیرند و برای PS4 بازی نسازند. در نتیجه همه این بحث‌ها امکان دارد سونی به دنبال راه حلی احتمالی برای cross-play باشد.

گفتنی است، cross-play یا cross-platform play به حالتی گفته می‌شود که گیمر با استفاده از کنسول خود، یک عنوان را با گیمری دیگر که کنسول دیگری دارد، بازی می‌کند.

انتهای پیام/

دردسر احتمالی سونی بخاطر ممنوع کردن cross-play

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار