واعظ مهدوی خبر داد

همکاری ۱۳۰ واحد از تعاونی‌ها با صندوق بیمه عشایر

مدیر عامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر گفت: ۱۳۰ واحد از تعاونی‌ها با صندوق بیمه عشایر همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا واعظ مهدوی مدیر عامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر در اولین همایش نقش تعاونی‌های دهیاری‌ها و توسعه روستایی که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳۰ واحد از تعاونی‌ها با صندوق بیمه عشایر همکاری می‌کنند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم و از سایر واحد‌ها در خواست می‌کنم تا حضور فعال تری در این عرصه داشته باشند.

واعظ مهدوی در خصوص بیمه عشایر تصریح کرد: بسیار مهم است که نیروهای کار تلاشگر، قانع، کم مصرف و مستقل روستایی و عشایر که تمام عمر خود را زحمت کشیده اند و حال که به سن ۷۰ سالگی می‌رسند و قدرت کار خود را از دست می‌دهند، از بیمه تامین اجتماعی برخوردار باشند.

وی عنوان کرد: بیمه پایه مخصوص بیمه کار است و فرد هر جا که کار کند توسط همان سازمان یا اداره بیمه می‌شود، حال شخصی که در روستا کار می‌کند، چطور باید بیمه شود؟

واعظ مهدوی در ادامه افزود: دولت برای قدردانی از جامعه روستایی و عشایر خود را به جای کارفرمای عشایر می‌گذارد و عشایر را بیمه می‌کند. یک سوم حق بیمه را روستاییان و دو سوم را دولت می‌پردازد و عشایر با پرداخت ماهی ۲۰ هزار تومان می‌توانند بیمه شوند و در برابر حوادث ایمن شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار