برپایی نمایشگاههای «سلامت، ورزش و تغذیه» و «آرایشی، بهداشتی و پوست و مو» در اصفهان

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در حوزه «سلامت، ورزش و تغذیه» و «آرایشی، بهداشتی و پوست و مو»، پل شهرستان اصفهان را به پاتوق جوانان تبدیل خواهد کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌ اصفهان، ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو طی روزهای 23 تا 26 مردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.
در ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته بیش از 40 مشارکت‌کننده در حوزه‌های مختلف بازرگانی تجهیزات ورزشی، هیئت‌های ورزشی، کلینیک سلامت پا، فروشگاه‌های محصولات ارگانیک و سالم، تولیدکنندگان مکمل‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی حضور دارند و به ارائه فعالیت‌های خود می‌پردازند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 1600 مترمربع برگزار می‌شود و فعالان حوزه‌های مرتبط از استان‌های تهران، اصفهان و یزد در آن حضور خواهند داشت.
سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، باشگاه سپاهان، هیئت چوگان، بازرگانی ستاری، هیئت دارت و تیراندازی، باشگاه ذوب‌آهن، مجموعه ورزشی رویال آرنا، مجموعه ورزشی گرک‌یراق، دانشکده تربیت بدنی استان اصفهان و هیئت پزشکی ورزشی استان از جمله شرکت‌کننده‌های شاخص این نمایشگاه هستند. همچنین استخر‌های بهار، گلسار و آبسار، شرکت عرشیا مکمل، صندلی ماساژ ایرست و مجموعه ورزشی و گردشکری آرامان نیز از دیگر حاضران این نمایشگاه به شمار می‌روند.
در کنار این نمایشگاه، هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو برگزار می‌شود که 45 مشارکت‌کننده از استان‌های کرمانشاه، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در آن حضور دارند.

این نمایشگاه نیز به مدت چهار روز برپا خواهد بود که آخرین محصولات حوزه تخصصی محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو را به نمایش عمومی می‌گذارد. همچنین حضور کلینیک‌ها و آموزشگاه‌های برتر اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارائه خدمات ویژه از سوی آنها، شرایط ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه رقم خواهد زد.

انجمن جراحان پلاستیک و کلینیک‌های پوست و مو، کلینیک‌های اسپادانا، آرتین، آریان، ایلیا، سپید، دکتر رفیعی و تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان معتبر آرایشی و بهداشتی اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و فعالیت‌های خود را در فضایی بالغ بر 1700 مترمربع به نمایش خواهند گذاشت.

در کنار این دو نمایشگاه و طی تمامی روزهای آن، برگزاری همایش‌های علمی و تخصصی ویژه پیش‌بینی شده که حضور در آنها برای بازدیدکنندگان مفید خواهد بود.

از جمله این همایش‌ها می‌توان به سمینار تغذیه و مکمل‌ها، سمینار تشخیص ناهنجاری‌های اسکلتی و حرکات اصلاحی، همایش تخصصی ویژه آرایشگران و سالن‌های زیبایی برتر اصفهان، سمینار معرفی دستگاه‌های پزشکی مراقبت از پوست و مو، سمینار استخوان ایمنی بدن، سمینار نقش تیپ‌های بدنی در موفقیت ورزشی، سمینارهای مرتبط با چاقی و لاغری، سمینار نقش ورزش در سلامت و سمینار علمی روابط اجتماعی سالمندان اشاره کرد که غنای این نمایشگاه را افزایش خواهد داد.

ششمین نمایشگاه تخصصی سلامت، ورزش، تغذیه و خدمات وابسته و هفتمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو طی روزهای 23 تا 26 مردادماه امسال و از ساعات 17 تا 23 برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.