استخری که منجر به مسمومیت ۴۱ شناگر شد مجوز فعالیت ندارد

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان گفت: استخری که در نهاوند موجب مسمومیت ۴۱ خانم شده مجوز فعالیت ندارد و این استخر به صورت غیرقانونی فعال بوده است.

استخری که منجر به مسمومیت ۴۱ شناگر شد مجوز فعالیت نداردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیروس سوریان رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان با اشاره به موضوع مسمومیت ۴۱ خانم به علت نشت گاز کلر در یکی از استخرهای شهرستان نهاوند اظهار داشت: این استخر توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده و مدت‌ها تعطیل بود چراکه مجوز فعالیت ندارد و افراد به صورت غیرقانونی این استخر را فعال کرده‌اند.

وی بابیان اینکه خدا رحم کرده که شاهد فوت کسی در این اتفاق نبودیم، گفت: مسئولان نهاوند به‌سادگی با جان مردم بازی کرده‌اند.

وی گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند چگونه رئیسی است که از باز شدن یک فضای ورزشی در نهاوند آن هم بدون مجوز اطلاع نداشته و آیا چنین چیزی اصلاً ممکن است.

سوریان عنوان کرد: این فرد باید بگوید چرا استخری که پروانه فعالیت ندارد نباید فعال باشد.

وی با اشاره منسوخ شدن سیستم کلرزنی در استخرها بیان کرد: تمامی استخرهایی که از سیستم کلرزنی استفاده می‌کنند باید پلمب شوند و سئوال وجود دارد که چرا این استخر فعالیت می‌کرده است.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان‌همدان عنوان کرد: در حال حاضر ۲۷ استخر دارای مجوز در استان‌همدان فعالیت می‌کنند که تمام این ۲۷ استخر از سیستم گندزدایی الکترولیز نمک استفاده می‌کنند.

بعدازظهر یکشنبه به علت نشت دو عدد کپسول گاز کلر در یکی از استخرهای نهاوند ۴۱ خانم دچار مسمومیت شدند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.