قزوین آماده پذیرایی روزانه از ۳۰ هزار زائر اربعین

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: استان قزوین با برپایی ۶ قرارگاه در اربعین حسینی، آماده پذیرایی روزانه از۳۰ هزار زائر خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا ها‌ی استانداری در جلسه کمیته زیرساخت‌های ستاد اربعین گفت :  استان قزوین دارای ۲ قرارگاه داخلی آوج و مهران و ۴ قرارگاه مردمی در عراق است.

زاهد پور اضافه کرد: در این قرارگاه‌ها روزانه از ۵ هزار زائر در مهران، ۲ هزار زائر در کربلا، ۲ هزار و ۵۰۰ زائر در نجف و ۲۰ هزار زائر در مسیب پذیرایی خواهد شد.
وی تعداد اتوبوس‌های پیش بینی شده برای همایش اربعین را ۴ هزار دستگاه بیان کرد و افزود: مقرر شده هزار دستگاه اتوبوس توسط استان قزوین مدیریت شود.

وی گفت : در اسرع وقت از موکب‌ها و فعالیت‌های انجام شده در زمینه پیاده روی اربعین بازدید میدانی خواهد شد تا مشکلات موجود بررسی شود.

زاهد پور افزود: با توجه به مساعد بودن هوا پیش بینی می‌شود امسال نسبت به سال‌های گذشته تقاضای بیشتری برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: ضروری است مشکلات سال گذشته مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و تدابیری اندیشیده شود تا امسال شاهد مشکلات پیش نباشیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری تاکیدکرد: تمام برنامه‌های طراحی شده و همچنین امور مربوط به تبدیل پول و فعالیت‌های بانکی از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

جلسه کمیته زیرساخت‌های ستاد اربعین در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار