برگزاری اردوی جهادی دامپزشکان در میامی

رئیس اداره دامپزشکی میامی گفت: اردوی جهادی دانشجویان دامپزشکی با همکاری اداره دامپزشکی میامی در مناطق محروم از جمله ۱۱ روستای منطقه فرومد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی گلی رئیس اداره دامپزشکی میامی در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: اردوی جهادی دانشجویان دامپزشکی با همکاری اداره دامپزشکی میامی در مناطق محروم از جمله ۱۱ روستای منطقه فرومد برگزار شد.

وی افزود: این اردو به مدت دو روز با حضور دانشجویان بسیجی سال آخر رشته دامپزشکی برگزار شد.

رئیس اداره دامپزشکی میامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی خدمت به مناطق محروم و حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی است.

مجتبی گلی گفت: این اردوی جهادی مجهز به گروه تخصصی دامپزشکی نیز بوده که علاوه بر خدمات رایگان دامپزشکی شامل ویزیت و درمان رایگان بیش از ۳۰۰ دام، نسبت به برگزاری یک کلاس آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو نیز اقدام شده است.

وی اظهار داشت: سرمایه دامی کشور پس از نفت دومین سرمایه ملی ازنظر اقتصادی محسوب می‌شود که نقش عمده‌ای در اقتصاد شرق استان به‌خصوص میامی دارد، از سوی دیگر با خشک‌سالی‌های اخیر دامداری و به‌خصوص حفظ و حراست از آن در سایه پیشگیری از بسیاری آسیب‌های این حوزه دارای اهمیت بسزایی است که همواره بخشی از دغدغه مدیران و کارکنان دامپزشکی را به خود مشغول می‌سازد.

انتهای پیام / ق

اردوی جهادی دامپزشکان استان سمنان در میامی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.