معرفی تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده در مجموع 691 طرح در سه بخش کشاورزی ، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک های عامل معرفی شدند.

وی گفت : در مجموع برای اجرای این طرح ها 297 هزار و 864 میلیون ریال اختصاص یافت که با تکمیل و بهره برداری از آنها، یکهزار و 181 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

وی اظهارداشت: از مجموع طرح های معرفی شده به بانک های عامل ، 70 طرح اشتغالزا موفق به دریافت 15 هزار و 173 میلیون ریال تسهیلات شدند که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال 128 تن از افراد جویای کار قصرشیرین فراهم شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی و میراث فرهنگی بیان کرد.
رضایی بیان کرد: از چند سال گذشته تاکنون از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجموع 160 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین با 148 هزار و 968 میلیون ریال تسهیلات مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع طرح های مصوب شده تاکنون به 50 طرح اشتغالزا ، 11 هزار و 592 میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایریی از سوی بانک های عامل پرداخت شده که با بهره برداری و تکمیل آنها 53 فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، باغداری ، صنعتی و خدماتی است که در مجموع برای 306 تن فرصت شغلی ایجاد شده است.

رضایی عنوان کرد: همچنین در کمیته اشتغال قصرشیرین از محل تسهیلات اشتغال و فراگیر در چند سال اخیر 61 طرح با 272 هزار و 241 میلیون ریال تسهیلات و با اشتغالزایی 209 تن به تصویب رسید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

معرفی 691 طرح به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار