فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

دستگیری کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی از حساب ها/ پدر قاتل در یاسوج بازداشت شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی از حساب کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در همدان دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی از حساب ها/ پدر قاتل در یاسوج بازداشت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ سردار مهدی انصاری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل نزاع خانوادگی پسری توسط پدر به قتل رسید که عمدی و یا سهوی بودن آن باید توسط دستگاه قضایی بررسی شود.

وی با بیان اینکه گفته می‌شود هنگام نزاع خانوادگی پسر خانواده که در حال میانجی‌گری بوده به قتل رسیده است، عنوان کرد:پدر مقتول معلم بازنشسته بوده که با سلاح کلت کمری دارای جواز پسر خود را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: عمدی و یا سهودی بودن این قتل و در مجموع اینکه پدر مقتول، قاتل بوده یا نه باید توسط مرجع قضایی رسیدگی شود.

انصاری از کشف کلاهبرداری 750 میلیون تومانی اینترنتی خبر داد و گفت: فردی هنگام خرید مشتریان و استفاده از کارت خواب از کارت مشتری‌ها کپی برداری و بعد از ان اقدام به برداشت از حساب انان می‌کرد.

وی با بیان اینکه این فرد کلاهبردار در چندین استان کشور اقدام به خرید طلا کرده بود، ادامه داد: در آخر در منزل شخصی‌اش در شهر همدان دستگیر و به یاسوج منتقل و هم اکنون در بازداشت است.

انتهای پیام/غ

کلاهبردار حساب بانک ها در دام پلیس

برچسب ها: قاتل ، کلاه بردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.