نماینده پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

پیگیری برای تعرفه برق گرمسیری در شهرستان پلدختر

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان گفت: تعرفه برق گرمسیری با پیگیری‌های انجام شده در مناطقی از شهرستان اعمال شد و برای اجرای آن در کل شهرستان پیگیری‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعرفه برق گرمسیری در مناطقی از شهرستان طی ۲ ماه به‌صورت تعرفه ۳ محاسبه شد و سپس به چهار ماه به‌صورت محاسبه ۲ ماه تعرفه ۲ و ۲ ماه دیگر تعرفه سه تبدیل شد که این تغییرات طی این مدت در ۳۳ روستای شهرستان پل‌دختر اعمال شد.

وی افزود: با اجرایی کردن این طرح و محاسبه تعرفه برق طی این مدت در این روستا‌ها به تعرفه گرمسیری، حدود ۵۰ میلیارد ریال به نفع مردم رقم خورد.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: با این وجود راضی نشدیم و پیگیری‌ها در این رابطه با وزارت نیرو ادامه دارد تا این طرح به‌طور کامل در سطح شهرستان عملی شود.

وی افزود: با وجود این که سدسازی در شرایط اقتصادی کنونی در دستور کار دولت نیست، اما احداث سه سد چول‌هول، بن لار و زال موجب تحول در شهرستان می‌شود.

کاظمی با بیان این که احداث سد چول‌هول یکی از ضروریات در جبران کمبود آب آشامیدنی برای شهرستان پلدختر است خاطرنشان کرد: سد چول‌هول با ۲ هدف رسوب‌گیری و آب آشامیدنی مطمئن با حدود ۶۰ میلیون مترمکعب قرارداد احداث آن با پیمانکار بسته شده است.

انتهای پیام/د

سد چول‌هول پاسخگوی نیاز آبی پل‌دختر

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار