ویزیت رایگان ۴ هزار بیمار به همت گروه‌های جهادی

مسئول گروه جهادی سبط اکبر گفت:۴ هزار بیمار به همت گروه‌های جهادی سبط اکبر و رضوان در خراسان جنوبی ویزیت رایگان شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛صالحی مسئول گروه جهادی سبط اکبر گفت:۴ هزار بیمار به همت گروه‌های جهادی سبط اکبر و رضوان در خراسان جنوبی ویزیت رایگان شدند.

وی افزود:این گروه که از پنج شنبه هجدهم مرداد در سه قلعه سرایان مستقر شده است تاکنون به 2 هزار بیمار خدمات دندان پزشکی و ویزیت رایگان ارائه کرده اند. 

صالحی با بیان اینکه از این تعداد به هزار و 500 بیمار  خدمات داندانپزشکی از جمله عصب کشی، ترمیم دندان، جرم گیری و کشیدن ارائه شده است،گفت:500 بیمار نیز ویزیت رایگان شده اند. 

 مسئول گروه جهادی سبط اکبر افزود:گروه جهادی سبط اکبر متشکل از 21 نفر پزشک،دندانپزشک، دستیار و مسئول تدارک است که برای هفتمین سال به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی سفر می کنند. 

وی اظهار کرد:این گروه تا فردا عصر در منطقه سه قلعه سرایان مستقر هستند. 
مسئول گروه جهادی رضوان نیز از ارائه خدمات دندانپزشکی، مامایی، توانبخشی و فیزیوتراپی، پزشک عمومی، زنان، سونوگرافی، اطفال و داخلی به 2 هزار نفر  مردم روستای چاهشند و حومه نهبندان خبرداد و گفت:آموزش، پیشگیری و بهداشت دهان و دندان از دیگر خدماتی است که این گروه به مدت شش روز  به مردم ارائه داد. 

گروه جهادی رضوان نیز متشکل از 40 نفر پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، ماما، فیزیوتراپ و توانبخش است که برای سومین سال به مردم شهرستان نهبندان خدمت می کنند. 

انتهای پیام/غ

 ۴ هزار بیمار به همت گروه‌های جهادی ویزیت رایگان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.