جشنواره تابستانی در همدان برگزار می شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره تابستانی به مناسبت رویداد همدان 2018 در شهریور ماه خبر داد.

جشنواره تابستانی در همدان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛‌ علی خاکسار، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی به مناسبت رویداد 2018 در استان اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسئولان برای برگزاری جشنواره تابستانی مقرر بود این جشنواره از ابتدای مرداد تا نیمه شهریورماه برگزار شود که متأسفانه به علت عدم همکاری مسئولان و عدم صدور مجوز از سوی شهرداری این جشنواره به زمان دیگری موکول شد.

وی از برگزاری  جشنواره تابستانی از یکم تا 8 شهریور در همدان خبر داد و افزود: که بخش خصوصی متولی این جشنواره است که  در کنار برگزاری این جشنواره و همایش، نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و گیاهان دارویی نیز برپا می‌کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان به  مکان برگزاری این جشنواره اشاره کرد وگفت: این جشنواره در پیاده‌ راه بوعلی و میدان امام(ره)، پیاده‌ راه اکباتان، تپه هگمتانه و میدان باباطاهر برگزار می‌شود و در یکم شهریور به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت بوعلی‌سینا طبیب بزرگ جشن و برنامه‌ای به همین مناسبت خواهیم داشت.

خاکساردرباره صدور مجوز برگزاری جشنواره تابستانی از سوی شهرداری تأکید کرد: اگر مجوز جشنواره به موقع صادر نشود، کمیت برگزاری جشنواره کم خواهد شد و همکاران نمی‌توانند فراخوان مناسبی در سطح شهر برای آگاه‌سازی مردم و مسافران داشته باشند.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره تابستانی در همدان

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.