دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری:

توسعه زیست‌فناوری در راستای سیاست ملی كوچک سازی بدنه دولت است

قانعی گفت: برنامه‌ريزی ملی، هماهنگی، هم‌افزايی و نظارت بر پيشرفت زيست‌فناوری از مهم ترین وظایف معاونت علمی و فناوری است.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت ارائه الگوهای نوین در زیست‌فناوری، بیان کرد: ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی به دنبال ترویج عمومی و فرهنگ‌‌سازی الگوهای نوین در زیست‌فناوری است و برای رسیدن به این هدف برنامه های مختلفی  را  ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه ستاد توسعه زیست‌فناوری در راستای سیاست ملی كوچک سازی بدنه دولت حرکت می‌کند گفت: با پرهیز از گسترش سازمان اداری تلاش داریم تا وظایف و ماموریت‌های خود را بر اساس بهره‌گیری از سرمایه ‌انسانی و امكانات موجود در نهادهای ذیربط انجام دهیم که یکی از اهداف مهم تعیین شده برای ستاد ترویج، عمومی و فرهنگ‌‌سازی الگوهای نوین در زیست‌فناوری است.

تشکیل کارگروه های مخصوص برای تحقق اهداف ستاد زیست فناوری

به گفته قانعی، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ملی، هماهنگی و هم‌افزایی منابع و امكانات كشور و نظارت بر پیشرفت زیست‌فناوری در كشور نیز از مهم ترین وظایف ستاد توسعه زیست فناوری است.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی یاداور شد:  برای تحقق اهداف تعیین شده در ستاد، کارگروه ها و کمیته های تخصصی شکل گرفته است تا به صورت ویژه و تخصصی تحقق این اهداف را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار