انعقاد قرارداد ۱۰۰ هزار یورویی فروش محصولات دانش‌بنیان

از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری، قرارداد ۱۰۰ هزار یورویی فروش محصولات دانش‌بنیان به خارج از کشور منعقد شد.

انعقاد قرارداد ۱۰۰ هزار یورویی فروش محصولات دانش‌بنیان به خارج از کشوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، از انعقاد قرارداد فروش محصولات دانش‌بنیان در حوزه طراحی، ساخت و اجرای گلخانه هوشمند و ماسک نانو فیلتر به ارزش ۱۰۰ هزار یورو توسط شرکت‌های دانش بنیان استان خبر داد.

وی گفت: ۳ شرکت فعال در صادرات ماسک تخصصی نانو فیلتردار سوپاپ سیلیکونی، طراحی و ساخت سیستم گلخانه هوشمند، و طراحی و اجرای گلخانه خاص صیفی و گل رز موفق به عقد این قرارداد شدند.

پیرعلی افزود: در حال حاضر ۶۵ شرکت فناور و ۱۵ شرکت دانش بنیان در استان چهارمحال و بختیاری فعال است که سال گذشته، ۱۷۴ هزار و ۳۵۰ دلار محصولات پتروشیمی، شبیه سازی آزمایشگاهی و نرم افزار به عراق و تاجیکستان صادر کردند.

به گفته وی؛ پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم اکنون در انجمن پارک‌های علم و فناوری آسیا (ASPA) و اتحادیه جهانی پارک‌های علم و فناوری (IASP) عضویت دارد.

انتهای پیام/خ

صادرات ۱۷۴ هزار دلاری محصولات شرکت‌های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار