جنگنده‌های صهیونیستی محل جشنواره «عمار» در غزه را تخریب کردند

مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» که محل برگزاری جشنواره عمار در غزه بود مورد هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و از بین رفت.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از عمار فیلم؛ مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» شهر غزه به دنبال حمله چند روز گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و از بین رفت.

این مرکز فرهنگی و هنری از معروفترین و بزرگترین مراکز فرهنگی، هنری و نمایشی شهر غزه بود که مردم این شهر محاصره شده برای تماشای فیلم، اجرای موسیقی و تئاتر به آنجا می‌رفتند.

مرکز فرهنگی و هنری «سعید المسحال» میزبان سه دوره از چهار دوره برگزاری جشنواره فیلم عمار در شهر غزه بود و مراسم‌های افتتاحیه دوره‌های اول، دوم و چهارم این جشنواره را برگزار کرده است.

در جریان جشنواره مردمی فیلم عمار در غزه در این مرکز فرهنگی و هنری فیلم های مطرح سینمای ایران چون «بازمانده»، «شکارچی شنبه»، «فرشتگان قصاب»، «یتیم خانه ایران»، «تنهای تنهای تنها» و «نزدیک‌تر از رگ» برای مردم شهر غزه اکران شده بود.

پس از تخریب این مرکز فرهنگی و هنری برخی گروه‌های موسیقی به نشانه تاکید بر مقاومت در غزه در خرابه‌های آن اقدام به اجرای موسیقی کردند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار