تدابیری که بعد از حادثه اندیشیده شد

روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری نسبت به طراحی حفاظ ایمنی برای اطراف کانال قره سو اقدام کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در پی حادثه غرق شدن دختربچه 5 ساله در رودخانه چم بشیر که سال قبل رخ داد ایزدی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : مقرر شد شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری نسبت به طراحی حفاظ ایمنی برای اطراف این کانال اقدام کنند که سهم هر بخش نزدیک به 50 درصد است.

وی گفت : درخواست تامین اعتبار در این خصوص را به استانداری ارائه دادیم و به محض تامین اعتبار بخشی از کار که مربوط به ما باشد را آغاز خواهیم کرد.

ایزدی از وسعت طولانی رودخانه "قره‌سو" در محدوده شهر کرمانشاه یاد کرد که امکان حصار و فنس‌کشی این وسعت از رودخانه وجود ندارد.

وی  افزود: چنین اعتباری برای فنس‌کشی رودخانه در اختیار وزارت نیرو قرار ندارد. ضمن اینکه چنین چیزی در کل کشور مرسوم نیست و در بسیاری از شهرهای دیگر کشور رودخانه‌های جاری داریم که هیچ فنس و حفاظی اطراف آنها کشیده نشده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه تنها کاری که شرکت آب منطقه‌ای می‌تواند انجام دهد را نصب تابلوهای هشدار دانست و تاکید کرد: خود مردم هم باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند و دقت کنند که اطراف رودخانه جای بازی کودکان نیست.

ایزدی تصریح کرد: درباره رودخانه "قره‌سو" بخشی  ازکار ساماندهی و حاشیه‌سازی آن با شرکت آب منطقه‌ای بوده که انجام شده است.

روز گذشته(دوشنبه) دختر بچه پنج ساله‌ای در محل ورودی "چم بشیر" به "قره‌سو" داخل رودخانه سقوط کرد و جان باخت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

امکان حصار و فنس‌کشی این وسعت از رودخانه قره سو وجود ندارد

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، قره سو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار