نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تحقیقات انجام شده مشخص شد که بخش خصوصی قادر به حل مشکلات گروه ملی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس  شورای اسلامی بیان داشت: اغلب مشکلات گروه ملی فولاد مشکلاتی کارگری، صنفی و پرسنلی است درحالی که برخی در ۲ سال اخیر تلاش کردند از فضای کارگری گروه ملی فولاد سوء‌استفاده و مسئله را سیاسی جلوه دهند.

وی افزود: به اعتقاد بنده، هیچ بخش خصوصی قادر به حل مشکلات گروه ملی نیست، البته کارخانه تا زمانی که به مرحله تولید نرسد، مشکلات آن حل نخواهد شد.

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه و کارون در مجلس عنوان کرد: برخی در 2 سال اخیر تلاش کرده‌اند از فضای کارگری گروه ملی فولاد سوء استفاده و مسئله را سیاسی جلوه دهند که اگر به سیاسیون سپرده شود مشکلات حل نمی‌شود.

یوسفی گفت: در این مدت به دلیل تولید نشدن کارخانه گروه ملی فولاد، به کارگران پولی پرداخت نشده اما از محل‌های گوناگون واریز حقوق کارگران پیگیری شده است .

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه و کارون در مجلس عنوان کرد: مدیران قبلی به دنبال این بودند که گروه ملی فولاد را به زمین زده و به مرحله ورشکستگی برسانند تا از این طریق آن را به قیمت‌‎های پایین خریده و با فروش زمین‌ها و املاک به سود کلان برسند که یکی از علت‌های مخالفت بنده با خصوصی‌سازی این مسئله است؛ بسیاری به صورت نمایشی خود را وارد مسئله گروه ملی فولاد کردند.

انتهای پیام/م

بررسی مشکلات گروه ملی فولاد ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.