خلاقیت و نوآوری رویکرد برنامه های محرم و صفر سیما

جلسه هماهنگی برنامه های معارفی سیما برای روز عرفه و ایام محرم و صفر برگزار شد.

خلاقیت و نوآوری رویکرد برنامه های محرم و صفر سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛جلسه هماهنگی برنامه های معارفی سیما در روز عرفه، دهه ولایت و ایام محرم و صفر با حضور مدیران گروه های معارف و نمایندگان شبکه های مختلف سیما در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه ضمن تصویب جدول پخش دعای پرفیض عرفه از شبکه های مختلف سیما، مقرر شد با توجه به ایام موسم حج ، برنامه های مختلف به شهدای منا و شهدای قاری که در این ایام به شهادت رسیده اند، بیشتر بپردازند.

برنامه های محرم و صفر از دیگر محورهای اصلی این جلسه بود که بر استفاده بهینه از آسیب های ماه محرم سالهای قبل و رفع آن در قالب سیاستگذاری سال 97 و تلاش بیشتر بر ارتقای کیفیت برنامه های مخصوص این ایام تاکید شد.

همچنین استفاده از سخنرانی هایی که در سال گذشته با بیشترین استقبال روبرو بوده است مورد بحث و بررسی گذاشته شد که تولید این نوع برنامه علاوه بر ایجاد خلاقیت و نوآوری و با ساز و کاری جدید و روند روز پخش و سفارشی  در دستور کار قرار گرفت.

برنامه ریزی و هماهنگی مناسب به جهت پخش برنامه های مناسبتی چون احلی من العسل، شیرخوارگان حسینی، اجتماعات عاشورایی، و اجتماعات تاسوعا و عاشورا و ... از دیگر مواردی بود که موکدا به آن پرداخته شد.

تشریح برنامه های پیش بینی شده شبکه ها در ایام دهه محرم و پرداختن این برنامه ها به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این جلسه تشریح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار