نگاهی به گزینه های سرمربیگری سپید رود رشت

مدیران باشگاه سپیدرود رشت بعد از کنار گذاشتن خداداد عزیزی از سرمربی گیری این تیم، به دنبال گزینه های جدیدی برای هدایت این تیم هستند.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال سپیدرود رشت که در چند روز اخیر با حواشی زیادی روبه رو شده بود ، پس از کنار گذاشتن خداداد عزیزی از سرمربیگری این تیم به دنبال انتخاب شخص جدیدی برای این سمت هستند.

نگاهی به گزینه های احتمالی هدایت سپید رود:

فرشاد پیوس

فرشاد پیوس که سابق بر این هدایت این تیم را در لیگ دسته 2 کشور بر عهده داشت و  توانسته بود به رقابت های دسته اول صعود کند حالا یکی از گزینه های این تیم به شمار می رود همچنین فرشاد پیوس برای هدایت تیم سپیدرود رشت ابراز علاقه  کرده است.

نگاهی به گزینه های سرمربیگری سپید رود رشت

نادر دست نشان

نادر دست نشان که قبلا سابقه ای هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر را داشته است حالا سرمربی تیم مس کرمان در لیگ یک است و از جمله گزینه های هدایت سپید رود رشت محسوب می شود.

نگاهی به گزینه های سرمربیگری سپید رود رشت

محمد رضا مهاجری

محمد رضا مهاجری که سال گذشته هدایت تیم فوتبال پدیده خراسان را درلیگ برتر بر عهده داشت و امسال هم در مقطعی مدیر فنی باشگاه تراکتورسازی بود،یکی دیگر از گزینه های این تیم به شمار می رود.

نگاهی به گزینه های سرمربیگری سپید رود رشت


این تیم در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر با هدایت سهیل حق شناس به عنوان مربی و با 2 مصدوم به مصاف تیم پدیده خراسان خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:مالکیت باشگاه سپید رود رشت از تن زاده گرفته شد 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار