کشف بیش از 124 تن کالای احتکار شده در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف124 تن و 898 کیلوگرم کالای احتکار شده در بازرسی از چهار انبار در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی توسط فردی سود جو در چهار انبار بزرگ در محدوده شهرک کارگاهی شهر زاهدان بلافاصله تیم های از اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی انبارها و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از اداره تعزیرات حکومتی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بازرسی از این انبارها 124 تن و 898 کیلوگرم مواد غذایی احتکار شده شامل انواع حبوبات، برنج، شکر و... کشف که 2 تن و 345 کیلوگرم از این کالاها فاسد و تاریخ گذشته است.

وی تصریح کرد: در همین رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در بازرسی از یک کارگاه تولید نبات و آبنات در حاشیه شهر زاهدان 21 تن و 500 کیلوگرم کالای غیربهداشتی كشف كردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه ارزش های کالاهای کشف شده در مجموع 15 میلیارد ریال برآورده شده، افزود: 2 فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان در پایان از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش دهند تا نسبت به شناسايی و دستگيری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ب

کشف کالاهای احتکار شده در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار