جذب نیروی جدید در سازمان آتش نشانی اصفهان

179 نفر نیروی جدید با برگزاری آزمون جذب سازمان آتش نشانی اصفهان می شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن گلابی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه آتش نشانان جان خود را در معرض خطر قرار می دهند تا بتوانند جان دیگری را نجات دهند گفت: آتش نشانان باید در زمینه های روانکاوی و روانشناسی آشنایی و تبحر داشته باشند که اگر شخصی در حادثه دچار مشکل شد وی را از مشکلات صورت گرفته نجات دهند.
گلابی با بیان اینکه در کل کشور 4 هزار نیرو جذب آتش نشانی می شوندادامه داد: سهم استان اصفهان 300نفر و سهم شهر اصفهان 179 نفر است که با برگزاری آزمون جذب این سازمان می شوند.
وی در خصوص عملیاتهای صورت گرفته توسط این سازمان افزود: در چهار ماهه نخست امسال تعداد ماموریتهای این سازمان افزایش یافته آمار ماموریتهای این سازمان طی سه ماهه نخست945 مورد حریق, هزارو هفصد و 53 حادثه, 5 مصدوم آتش نشانی ,223 نفر شهروند مصدوم,870نجات یافته و 20 نفر فوتی گزارش شده و میانگین زمان رسیدن به محل حادثه 4 دقیق و 16 ثانیه است.
گلابی ادامه داد: شهروندان اصفهانی 95 درصد بسیار مطلوب و 5 درصد خوب از عملکرد سازمان آتش نشانی رضایت دارند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه همه پارکهای سطح شهر ایمن هستند گفت: در نظر داریم در صورت تامین نیرو همه ساختمانها و مسائل مربوط به ایمنی سطح شهر چک شود.

انتهای پیام /س

نشست خبری مدیر عامل آتش نشانی اصفهان

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
با سلام خواهش بفرمایید نیرو از طریق آزمونه از داوطلب های آزاد یا نیروهای مازاد شهرداری و اتوبوس رانی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۷
با سلام خواهش بفرمایید نیرو از طریق آزمونه از داوطلب های آزاد یا نیروهای مازاد شهرداری و اتوبوس رانی