راهنمای خرید/

معرفی ۵ وسیله برای امنیت و سرگرمی کودکان در سفر

خانواده‌ای که نوزاد داشته باشد به وسایلی متفاوت در سفر نیاز دارد تا علاوه بر راحتی و امنیت نوزاد، خانواده هم اوقات خوشی را سپری کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خانواده‌ای که نوزاد داشته باشد به وسایلی متفاوت در سفر نیاز دارد تا علاوه بر راحتی و امنیت نوزاد، خانواده هم اوقات خوشی را سپری کنند. می‌توان وسایل مورد نیاز برای راحتی مادر و کودک در سفر را به چند بخش گردش، سرگرمی، خواب کودک، لوازم شخصی و لوازم غذاخوری نوزاد تقسیم کرد.
 
معرفی ۵ وسیله برای امنیت و سرگرمی کودکان در سفر

1.صندلی خودروی کودک
از همان ابتدای سفر باید برای به گردش بردن نوزاد برنامه‌ریزی کنید. صندلی خودروی کودک یکی از ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز است. یک صندلی خودروی خوب علاوه بر محافظت کودک در برابر ضربه‌ها و شوک‌های ناشی از رانندگی، راحتی او را هم با بالشتک‌هایی که دارد تامین می‌کند. صندلی خودرویی که برای نوزادان کمتر از ۹ ماه استفاده می‌شود باید قابلیت نصب رو به عقب را داشته باشد.

معرفی ۵ وسیله برای امنیت و سرگرمی کودکان در سفر

2.کریر
کریر از دیگر وسایل گردش نوزاد است که معمولا برای نوزادانی با وزنی کمتر از ۹ کیلوگرم استفاده می‌شود. هر چند در مواردی ظرفیت وزنی این وسیله تا ۱۳ کیلوگرم هم افزایش یافته است. نکته‌ی مهم در انتخاب کریر وزن آن خواهد بود؛ برای جلوگیری از خستگی والدین وزن کریر ترجیحا باید کم باشد. همچنین تشک نرم و بالشتک‌های محافظ از دیگر ویژگی ‌های یک کریر خوب برای نوزاد است. در ضمن این نکته را در نظر بگیرید که اکثر کریرها قابلیت نصب رو به عقب در خودرو را دارند. این قابلیت کریر که به عنوان صندلی خودرو هم قابل استفاده است معمولا برای نوزادانی با وزن کمتر از ۹ کیلوگرم استفاده می‌شود.

معرفی ۵ وسیله برای امنیت و سرگرمی کودکان در سفر


3.چمدان کودک
برای حمل وسایل نوزاد هم می‌توانید از چمدان کودک یا ساک مخصوص لوازم نوزاد استفاده کنید. از تفاوت‌های چمدان کودک با چمدان‌های بزرگسالان می‌توان به اندازه‌ی کوچک و از همه مهتر شکل و طرح آن اشاره کرد. معمولا برای چمدان کودکان از رنگ‌های شاد با طرح‌های متناسب با روحیات کودکان استفاده می‌شود. 

معرفی ۵ وسیله برای امنیت و سرگرمی کودکان در سفر


4.ساک مخصوص لوازم نوزاد
ساک مخصوص لوازم نوزاد علاوه بر داشتن فضای مخصوص وسایل نوزاد مانند شیشه‌شیر و لباس، باید زیراندازی برای تعویض پوشک کودک هم داشته باشد.

معرفی ۵ وسیله برای امنیت و سرگرمی کودکان در سفر


5. آغوشی
بهترین وسیله‌ی حمل نوزاد در شرایطی که فضای کافی برای استفاده از کالسکه و کریر وجود ندارد، آغوشی است. همچنین مادرانی که قدم زدن در طبیعت را دوست دارند می‌توانند به کمک آغوشی نوزاد خود را به گردش ببرند. آغوشی مانند یک کوله‌پشتی روبه‌جلو است که کودک داخل آن نشسته و روی بدن والدین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار