استاندار سیستان و بلوچستان:

مشکل آب شرب «مهرستان» به زودی حل می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به زودی چند حلقه چاه جدید در محدوده شهرستان مهرستان پس از انجام آزمایشات لازم وارد مدار آبرسانی می‌شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا روز گذشته به شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان سفری داشته باشم و به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم این مناطق برنامه ریزی لازم انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات اساسی این منطقه و استان به خشکسالی و کمبود منابع آبی به خصوص آب شرب مربوط می‌شود، افزود: در این سفر تصمیم بر این شد که ادارت با تمام قدرت و انسجام تلاش کنند تا بخشی از مشکلات آبی با برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برطرف شود.

وی ادامه داد: از همین رو به زودی و با شناسایی چند حلقه چاه جدید و پس از آزمایشات لازم این چاه‌ها وارد مدار آبرسانی مهرستان می‌شوند تا بخشی از مشکلات آب شرب مردم این شهرستان حل شود.

محبی گفت: همچنین به منظور برطرف شدن مشکل کمبود آب در محدوده شهرستان مهرستان به زودی پروژه خط انتقال آب شرب مهرستان از سد ماشکید علیا آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ع

برطرف شدن مشکل کمبودآب درمهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار