۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران استقلال قرار می‌گیرد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم با اشاره به دیدار حساس پارس جنوبی جم و استقلال تهران در ورزشگاه تختی جم گفت: طبق قانون فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه جم در اختیار هواداران استقلال تهران قرار می‌گیرد.

۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران استقلال قرار می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد اسدی در جم با اشاره به دیدار حساس پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: سال گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به شکل مطلوبی در جم برگزار شد و امسال نیز سعی کردیم با رفع نواقصات فصل قبل به دنبال میزبانی شایسته برای تیم‌های لیگ برتر باشیم.

وی در خصوص زمان و مکان بلیط فروشی دیدار پارس جنویی جم و استقلال تهران گفت: بلیط این دیدار فردا در ۲۰ باجه بلیط فروشی ورزشگاه تختی جم به فروش می‌رسد و ساعت دقیق بلیط فروشی و باز شدن درب‌های ورزشگاه در نشست هماهنگی قبل از بازی مشخص می‌شود.

اسدی در ادامه افزود: با تصمیم مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم بلیط جایگاه تماشاگران این دیدار با قیمت ۱۰ هزار تومان و بلیط جایگاه VIP نیز با قیمت ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی از فراهم کردن امکانات رفاهی برای تماشاگران این دیدار خبر داد و بیان کرد: در نقاط مختلف ورزشگاه منبع تامین آب آشامیدنی خنک ایجاد شده و بازرسان اتاق اصناف و شبکه بهداشت بر روند توزیع مواد خوراکی در بوفه‌های ورزشگاه تختی نظارت دارند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان جم افزود: در صورت افزایش تماشاگران در ورودی‌های ورزشگاه با هماهنگی یگان ویژه و ناظر فدراسیون ممکن است درب‌های ورزشگاه زودتر از زمان اعلام شده بر روی هواداران باز شود.

اسدی با بیان اینکه طبق قانون تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی جم در اختیار هواداران تیم میهمان قرار می‌گیرد گفت: با توجه به حضور گسترده هواداران پارس جم در دیدار‌های قبل این تیم، یقیقا در روز بازی ۹۰ درصد جایگاه متعلق پارسی‌های زردپوش می‌شود و ۱۵۰۰ بلیط که شامل ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه است در اختیار هواداران استقلال قرار داده می‌شود.

محمد اسدی در پایان گفت: از تماشاگران دو تیم درخواست می‌شود تنها به تشویق تیم‌های خود بپردازند و به حاشیه‌ها توجه نکنند، چرا که تمام تلاش هیئت برگزاری این مسابقه بر این است که هواداران دو تیم با آرامش کامل و به دور از تنش بازی دو تیم محبوب خود را ببینند.

بازی دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در ورزشگاه تختی شهر جم استان بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

دیدار استقلال تهران و پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.