همدان 2018 محور سفر خبرنگاران خارجی

معاون امور مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: از ظرفیت خبرنگاران خارجی برای معرفی رویداد فراملی همدان 2018 در عرصه جهانی استفاده می شود.

همدان 2018 محور سفر خبرنگاران خارجیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد سلطانی فر ،معاون امور مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیرفرهنگ ارشاد اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان گفت: از ظرفیت خبرنگاران خارجی برای معرفی رویداد فراملی همدان 2018 در عرصه جهانی استفاده می شود و این رویداد بزرگ محور سفرهای خبرنگاران بین المللی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 2018، همدان به همراه تبریز در عرصه جهانی مطرح شده و در این خصوص وزارت ارشاد برنامه ویژه خبری تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته حوزه مطبوعات خارجی در کشور مغفول مانده بود، اضافه کرد: در راستای جبران این نقیصه، باشگاه خبرنگاران خارجی راه اندازی شده و از این پس در حوزه دیپلماسی عمومی توان خبرنگاران خارجی دیده می شود.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: این وزارتخانه برای معرفی همدان در عرصه جهانی از هیچ کوششی دریغ نمی کند و تلاش دارد این شهر تاریخی و گردشگری را به جهانیان بشناساند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: 160 رسانه خارجی با 305 خبرنگار در کشورمان مجوز فعالیت دارند که 90 خبرنگار از آنها، خارجی هستند.

وی یادآورشد: علاوه بر خبرنگاران مستقر در کشور سالانه یکهزار خبرنگار از سراسر جهان به ایران سفر می کنند و همدان باید بتواند از این فرصت به بهترین شکل بهره بگیرد.

وی افزود:  116 رسانه و حدود 400 خبرنگار در استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ج

همدان 2018 محور سفر خبرنگاران خارجی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.