حال فوتبال بابل همچنان خوب نیست/ثبت اولین باخت احتمالی در کارنامه خونه به خونه

تیم خونه به خونه بابل که در بازی هفته نخست خود باید سه شنبه به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رفت، از حضور در این بازی انصراف داد و بازنده این بازی اعلام لقب خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،مسابقه دو تیم فوتبال  خونه به خونه و ملوان انزلی در ابتدا قرار بود روز یکشنبه ۲۱ مرداد در بابل برگزار شود که با صحبت مسئولان سازمان لیگ با مدیران ملوان، انزلی چی‌ها موافقت خود را با تاخیر دو روزه در انجام این بازی را اعلام کردند.

فریبرز محمودزاده با بیان اینکه مسئولان خونه به خونه خواستار تعویق مجدد این بازی بودند، گفت: سازمان لیگ در راستای اجرای عدالت برای همه تیم ها، با این درخواست مخالفت نمود و قطعا ملوان برنده این بازی است.

حاضر نشدن خونه به خونه در اولین دیدار خانگی مقابل ملوان شکست بزرگی برای این تیم محسوب می‌شود، تیمی که اصلا نشانی از تیم قدرتمند و با صلابت فصل قبل خود ندارد و بین مالک تیم و مسئولان استانی دست به دست می‌شود.

گفتنی است ملوان به دلیل برهی‌های گذشته خود این فصل را با ۶ امتیاز منفی شروع کرده بود که با این سه امتیاز حالا امتیازشان به منفی ۳ رسیده است و خبر خوبی برای هواداران ملوان خواهد بود.
انتهای پیام/آ


انصراف خونه به خونه از بازی خانگی مقابل ملوان

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار