90 درصد از بار و مسافر در کشور ما با جاده حمل می‌شود

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت:90 درصد از بار و مسافر در کشور ما با جاده حمل می‌شود و مسؤولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است‌.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، عبدالهاشم حسن‌نیا به همراه نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، معاونان و فرماندار شهرستان مبارکه در پایانه حمل بار شهرستان مبارکه حاضر شد و با رانندگان سخن گفت.

حسن‌نیا اظهار کرد: 90 درصد از بار و مسافر در کشور ما با  جاده حمل می‌شود و مسؤولیت سنگینی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است‌.

وی به نقش تنظیم‌گری سازمان راهداری و حمل و نقل در روابط صاحب بار، شرکت و رانندگان اشاره کرد و افزود: انباشت مشکلات رانندگان از یک‌سو و وضعیت سخت اقتصادی کنونی از سوی دیگر، اصلاح شرایط را زمان‌بر کرده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به توجه سازمان به مباحث معیشتی  و مشکلات اقتصادی رانندگان گفت: به دنبال ایجاد تسهیلات قرض‌الحسنه برای رانندگان و ارائه تسهیلات کم‌بهره به این قشر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر اسناد بالادستی خدمات عرضه شده به رانندگان بهبود خواهد یافت.

حسن‌نیا در رابطه با مشکل تأمین لاستیک، قطعات و تعمیرات نیز اذعان داشت: طی جلسات متعدد  مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شده و در اختیار رانندگان قرار گیرد.

معاون وزیر راه عنوان کرد: تاکنون 538 هزار نفر از رانندگان و همسران آنها در سطح کشور برای استفاده از بیمه تکمیلی ثبت نام کرده اند.

گفتنی است، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بازدید از شهرستان مبارکه پروژه  باند دوم محور مبارکه-بروجن، تقاطع غیر هم‌سطح بلوار امیرکبیر و تقاطع غیر هم‌سطح لاو_ مجلسی را کلنگ‌زنی کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.