مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف اعلام کرد؛

پخش برنامه یادگار کربلا از رادیو معارف

محمودی گفت:در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)شنونده برنامه یادگار کربلا از رادیو معارف باشید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمودی،مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از تولید ویژه برنامه یادگار کربلا به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) خبرداد و گفت: این برنامه روز یکشنبه 28 مرداد از ساعت 8:40 تا 10 از رادیو معارف پخش می‌شود که محمد حسین پور به عنوان تهیه کننده، سید حمید حسینی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام محمود اباذری به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی با بیان اینکه این برنامه نگاهی گذرا به زندگی حضرت دارد افزود: توجه به غربت قبرستان بقیع از جمله محورهای این برنامه است و همچنین کارشناس برنامه به علت اینکه امام وصیت کردند 10 سال در منا برای ایشان عزاداری شود نیز می‌پردازد.

محمودی خاطر نشان کرد:برنامه غریب مدینه نیز 27 مرداد امسال مصادف با شب شهادت این امام بزرگوار از ساعت 21:25 تا 23 از رادیو معارف پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف عنوان کرد: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان تهیه‌کننده، مهدی مهدوی راد به عنوان مجری و حجت‌الاسلام علی نصیری به عنوان کارشناس برنامه است.

وی با اشاره به محورهای موضوعی برنامه غریب مدینه گفت: بخشی از این برنامه به مقابله امام با انحرافات و فرقه‌های انحرافی اختصاص پیدا کرده و در بخشی دیگر به مقابله امام با دستگاه حاکمیت می‌پردازد.

محمودی  مقابله امام با مرجئه، خوارج و غالیان، نحوه تقابل امام با حاکمان جائر و حفظ شیعیان در زمان حاکمیت طاغوت را از محورهای جزئی این برنامه ذکر کرد.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است. این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد فاطمه معصومه، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد. این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می کند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های سالروز شهادت امام باقر(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار