استاندار اصفهان:

سمن‌ها تأثیر زیادی در ارتقای ارتباط میان مردم و مسؤولان دارند

استاندار اصفهان گفت: حضور سمن‌ها به‌عنوان تأثیر زیادی در ارتقای ارتباط میان مردم و مسؤولان دارد تا با هم‌فکری مشکلات را رفع کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهرعلیزاده صبح امروز در جلسه دیدار وزیر کشور با سازمان‌های مردم‌نهاد اصفهان با بیان این که پیشگام بودن در امور خیریه افتخار اصفهان است، اظهار کرد: استان اصفهان دارای 800 خیریه ثبت‌شده با فعالیت‌های فراگیر است.

وی با بیان این که سمن‌ها پل ارتباطی مردم و مسؤولان هستند، افزود: اصفهان مرکز انسان‌های فرهیخته و دانشمند است و حضور سمن‌ها به‌عنوان تأثیر زیادی در ارتقای ارتباط میان مردم و مسؤولان دارد تا با هم‌فکری مشکلات را رفع کنند.

استاندار اصفهان گفت: اصفهان به لحاظ این که در اغلب امور اجتماعی و علمی پیشتاز است، در خصوص سمن‌ها نیز پیشگام است و تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های مختلف نشان از پیشگامی اصفهان در این زمینه است.

وی با بیان این که اگر بتوانیم جمعیت 80 میلیونی ایران را در قالب سمن‌های چند هزار نفری جمع کنیم، می‌توانیم از تجربیات و تفکرات آن‌ها برای حل مشکلات استفاده کرد، خاطرنشان کرد: خانه تشکل‌ها طراحی شده تا سمن‌ها و تشکل‌ها بتوانند با یک هم‌فکری با یکدیگر در حل مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام /س

صحبت های مهر علیزاده در همایش سازمان های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.