کشف ۴۰ کیلو تریاک در جاده سوادکوه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندرانگفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که، یکی از سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر از محور سوادکوه را دارد، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم و همراهان وی را حین تردد در این محور با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه، خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی متوقف و سرنشینان آن که یک زن و یک مرد اهل استان گلستان بوده اند دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ

کشف مواد افیونی در سوادکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار