در خطر قرار گرفتن جان دختر خردسال با اقدام خطرناک والدین +فیلم

والدین ناآگاهی که به دختر 6 ساله خود اجازه رانندگی داده بودند، نقره داغ شدند.

اقدام خطرناک والدین ناآگاه؛ در خطر قرار گرفتن جان دختر خردسال + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ والدین ناآگاهی که به دختر 6 ساله خود اجازه رانندگی داده بودند توسط پلیس نقره داغ شدند. پس از انتشار ویدئوی رانندگی این دختر در شبکه های اجتماعی پلیس چین بلافاصله وارد عمل شد و آنها را شناسایی کرد.

در ویدئویی که والدین دختر خردسال منتشر کرده بودند این دختر را در پشت فرمان خودرو و در حال رانندگی در یکی روستاهای اطراف شهر "ژیانینگ" واقع در استان هبئی چین نشان می‌داد. در حالی که این دختر به خاطر قد کوتاه خود از روی فرمان خودرو و به سختی مسیر مقابل را نگاه می‌کرد، والدینش او را تشویق می‌کنند که به مسیر خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید: لحظه بلعیده شدن پای دختر خردسال توسط پله برقی +فیلم 


در این ویدئو صدای پدر دختر نیز شنیده می شود که می گوید: " همانطور که توانستی در جاده روستا رانندگی کنی، می توانی در اتوبان هم رانندگی کنی! تو بی نظیری." اما انتشار این ویدئو با دخالت پلیس همراه بود و پلیس رانندگی چین ضمن در نظر گرفتن یک جریمه 2000 یوآنی (290 دلار آمریکا)، گواهینامه مادر این کودک را باطل کرد.

مادر این دختر در گفتگو با یکی از رسانه های محلی چین گفت: "فکر می‌کردم جالب باشد. بنابراین از دخترم در حین رانندگی فیلم تهیه کردم و آن را در یکی از شبکه های اجتماعی با اقوامم به اشتراک گذاشتم. اصلا فکر نمی‌کردم که پای پلیس به این ماجرا کشیده شود و نتیجه منفی داشته باشد."

گفتنی است؛ شتاب در یاد دادن رانندگی به فرزندان کم سن‌وسال از سوی برخی والدین ناآگاه نه تنها برای فرزند آنها و سایرین می تواند بسیار مخاطره آمیز باشد بلکه در صورت بروز یک حادثه‌ی ناگوار، خاطره ناخوشایند آن تا همیشه با کودک همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

رانندگی  دختر 6 ساله در جاده !

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.