مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد:

جلب اعتماد مردم از رکن‌های مهم یک تعاونی است

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد گفت: یک تعاونی باید ابتدا اعتماد مردم را جلب کرده و از ظرفیت پول خرد آنها جهت توسعه کشور استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضایی نژاد، مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد در جمع خبرنگاران گفت: گروه تعاونی پیشگامان در زمینه‌های اینترنت، صنایع الکترونیک، باشگاه مشتریان، کاغذ سنگی، تبلیغات، نیروگاه خورشیدی و امنیت شبکه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند.

رضایی نژاد افزود: از ظرفیت پول خرد در جامعه استفاده کرده و کار‌های بزرگی انجام داده ایم و تا کنون به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کشور کار را فقط برای کار انجام نداده ایم.

وی اعتماد مردم را از مهم‌ترین رکن‌های یک تعاونی عنوان کرد و افزود: اگر اعتماد را در مردم ایجاد کنیم می‌توانیم از ظرفیت‌های آن‌ها برای رسیدن به یک تفکر جمعی استفاده کنیم.

رضایی نژاد با بیان اینکه آب یکی از موضوعات مهم امروز است گفت: پروژه ی انتقال آب را در دست داریم و این فعالیت به صورت کشوری انجام می‌شود و سرمایه‌گذاران آن هم از نقاط مخلتف کشور هستند.

وی تصریح کرد: بحث انتقال آب حداقل ۵ سال به طول می‌انجامد، ولی می‌توان شیرین کردن آن را با مدت زمان یک سال جایگزین آن کرد.

انتهای پیام/ص

نشست خبری مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد 

برچسب ها: تعاونی ، خبر اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار