به دنبال سه امتیاز بازی هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و جالب است سرمربیانی که با ما بازی می‌کنند، می‌گویند قلعه‌نویی بازی مستقیم انجام می‌دهد درحالی که اگر نگاهی به مالکیت توپ کنند، خودشان متوجه می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دربی نصف‌جهان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال در اظهار کرد: یک سال خوبی در ذوب‌آهن داشتم؛ فراز و نشیب داشتیم ولی سال خوبی بود و اگر کم لطفی برخی از دوستان هم نبود، لیاقت قهرمانی هم داشتیم.

وی افزود: این هفتمین تجربه دربی من است؛ خارج از فضای مسابقه همیشه مسابقات دربی اصفهان یک فضای اخلاقی و حتی معنوی خوب بوده است که به آن افتخار می‌کنم و اکثرا هم برنده داشته است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: شهرآورد اصفهان همیشه نمونه بوده است و کاهش قیمت بلیت‌ها و نصف کردن ورزشگاه نشان می‌دهد که فرهنگ در اولویت است و امیدوارم همه از بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: امید نمازی یک سرمربی خوب است و با از قدیم رفیق هستیم و امیدوارم ذوب‌آهن هم در لیگ و هم در جام باشگاه‌های آسیا نماینده خوبی باشد.

قلعه‌نویی عنوان کرد: خوشحالم که به سپاهان تیمی که به آن علاقه داشتم، آمدم و تیم دوم را تحویل دادم و تیم چهاردهم را تحویل گرفتم که فقط و فقط به خاطر مردم و هواداران سپاهان آمدم؛ همه سرمربیان دوست دارند که در آسیا حضور داشته باشند.

وی مطرح کرد: شرایط تیمی خوبی داریم و در دوبازی که پیروز نشدیم، لیاقت داشتیم و در بازی با پیکان اشکلات داوری هم موثر بود؛ در بازی فردا نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را می‌شناسیم و هدف ما این است که خط هافبک آن‌ها را از کار بندازیم چون دو بازیکن فانتزی در این خط دارند و در مجموع امیدوارم بازی خوبی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطر نشان کرد: عاشق فوتبال هجومی هستم و هرجا قهرمان شدم، بهترین آمارها را در این زمینه داشتم و شاید هر سرمربی دیگری بود، در بازی مقابل استقلال نوع دیگر بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و جالب است سرمربیانی که با ما بازی می‌کنند، می‌گویند قلعه‌نویی بازی مستقیم انجام می‌دهد درحالی که اگر نگاهی به مالکیت توپ کنند، خودشان متوجه می‌شوند.

قلعه‌نویی بیان کرد: مالکیت توپ ما در همه مسابقات خوب است و در همه آمارها از حریفات برتر هستیم و اگر نگاهی به بازی پیکان بیندازید، متوجه خواهید شد.

وی ادامه داد: در بازی فردا می‌رویم که یک بازی هجومی را انجام دهیم؛ در ازبکستان هم گل زدیم و هم موقعیت داشتیم و کاری که اتلتیک هم انجام می‌دهد و در کنار یک ساختار دفاعی خوب، 4 گل هم به رئال مادرید می‌زند و من هم هرکجا باشم دوست دارم هجومی بازی کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اذعان کرد: رسول نویدکیا قبلا شاگرد من بوده است و معتقدم به حقش در فوتبال نرسید و هرچه زودتر برگردد، خیلی از مشکلات ما حل می‌شود و فکر می‌کنم دوماه زمان نیاز داشته باشد تا به شرایط ایده‌آل برگردد.

وی خاطر نشان کرد: نباید به مسائل قومیت‌هایی که اصلا مناسب نیست، وارد شویم و در زمان دفاع مقدس بسیاری از استان‌های ما درگیر جنگ شدند ولی شهدای ما از همه‌جای ایران بودند و متاسفانه در چند روز اخیر برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا ایران را دچار مشکل کند.

قلعه‌نویی ادامه داد: مطالبات به حق جامعه ما بای پیگیری شود و نسل جوان و مردم مطالبات به حقی دارند که دولت و مسؤولان در چندسال اخیر هیچ کاری انجام نداده است و برخی‌ها هم در کنار این جوانان به ورزشگاه می‌آیند و خط می‌دهند و این مسائل ناگوار رخ می‌دهد.

وی افزود: سه چیز در قانون رایگان است ورزش، سلامت و تحصیل سه موردی است که در قانون رایگان است ولی هیچ‌کدام در کشور ما درحال حاضر رایگان نیست؛ سرمنشا تمامی این مشکلات، مسائل اقتصادی است و اگر مسائل اقتصادی درست شود، تمامی این مشکلات حل می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد مسائلی که در مورد صحبت‌های داریوش یزدی مطرح شده بود، گفت: با او در ارتباط هستم و از سرمربیان آینده‌دار ایران است ولی برای بار چندم می‌گویم که هرکجا من هستم، می‌خواهند من را بزنند و احسان بعیدی می‌داند که یک سال این ناعدالتی‌ها را لمس کرد.

وی ادامه داد: از فتاحی می‌‌خواهیم قراردادهای سپاهان را شفاف کند و برای چندمین بار این موضوع را مطالبه می‌کنم و بودجه قراردادهای سپاهان حدود 24 میلیارد تومان است؛ باشگاه سپاهان 90 پرسنل دارد و بیش از 70 تیم دارد درحالی که کل بودجه باشگاه 40 میلیارد است.

قلعه‌نویی اظهار کرد: هرکسی می‌خواهد بالا برود، اسم امیر قلعه‌نویی را می‌برد که اشکالی هم ندارد؛ سپاهان و ذوب‌آهن در فصل گذشته در رده‌های پایه چندین عنوان قهرمانی کسب کرده است و این مسائل همه جا هست و هزینه‌هایی که رئال و بارسلونا هم انجام می‌دهند با هزینه اتلتیکو هم برابر نیست و این مسائل همه جا هست.

وی در مورد 823 امتیازی که در لیگ برتر به دست آورده است، گفت: خدا گاهی اوقات با تو صحبت می‌کند و هیچ موقع به کسی رو نزدم و مشکلات برایم ایجاد کردند؛ در ایران فقط برخی‌ها دنبال زدن هستند و در همه زمینه‌ها این مسائل وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: به جز دو فصلی که در سپاهان بودم در قبل، همیشه با مشکلات زیادی روبرو بودیم و زمانی که در تیم ملی بودم، فوتبال‌مان در شرایط خوبی قرار داشت و این درحالی بود که فدراسیون تعلیق بود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.