برگزاری جشنواره نشریه دیواری «در مسیر سعادت» در شهر نوش‌آباد

جشنواره نشریه دیواری «در مسیر سعادت» زندگی به سبک شهدا به همت پایگاه بقیة‌الله الاعظم (عج) مسجد قائمیه شهر نوش‌آباد برگزار شد.

دبیر جشنواره نشریه دیواری «در مسیر سعادت» در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   گفت: این جشنواره باهدف سیری در زندگی شهدا، زندگی به سبک شهدا، معرفی الگوی مناسب برای انتخاب دوست‌ ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در بین نسل جوان و نوجوان با انتخاب یک دوست شهید به‌عنوان «دوست آسمانی» برای هر نوجوانان از بین شهدای محله برگزار شد.

جواد اخباری، با اشاره به اینکه دانش آموزان باید وصیت‌نامه، زندگینامه و پیام شهد ا را مطالعه و در نشریه خود می‌نوشتند گفت: گفتگو با خانواده شهید در مورد سخنان پیرامون شهید و شهادت، قرآن کریم، ائمه اطهار (ع)، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و بزرگان انقلاب نیز از دیگر مواردی بود که آن‌ها باید نقل‌قول می‌کردند.

وی، پرسش در مورد خصوصیات شهید ازجمله اخلاق، علم و ادب در خانواده، جامعه، ورزش، علمی و فرهنگی و کسب افتخارات و مدال شهدا در زمان حیات را از دیگر موضوعات قابل تحقیق نشریه توسط دانش آموزان از خانواده شهدا برشمرد و گفت: نمایشگاه آثار برتر هم‌زمان با اجرای سی و هشتمین یادواره سرداران، ۱۵۰ شهید و ۵ شهید گمنام شهر نوش‌آباد اول شهریورماه در گلزار شهدای این شهر برگزارخواهدشد.

به گفته وی، ۳۶۰ شرکت‌کننده از دانش آموزان مدارس نوش‌آباد تعداد 120 نشریه در مسیر سعادت (زندگی به سبک شهدا) را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبیر جشنواره نشریه دیواری «در مسیر سعادت»، برگزاری جشنواره را در تمامی مساجد شهر و پایگاه‌های مقاومت بسیج آن یادآورش دو گفت: مهلت ارسال آثار تا 28 مردادماه است.

اخباری در پایان، اهدای جوایز و هدایا به نفرات برتر را در قالب اجرای مراسم تجلیل از شرکت‌کنندگان در برنامه‌های ماه محرم را یادآور شد و گفت: شهدا بهترین الگوهای سبک زندگی و دوستان واقعی نسل جوان و نوجوان در مسیر سعادت، هدایت و موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی هستند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اخبارهنرمندان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.