مشکل نوبت‌بندی واگذاری تلفن ثابت در شهر‌ستان دیلم برطرف و به‌روز شود

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی در دیلم گفت: انتظار می‌رود مشکل نوبت‌بندی واگذاری تلفن ثابت در شهر‌ها و روستا‌های دیلم برطرف و به‌روز شود.

مشکل نوبت‌بندی واگذاری تلفن ثابت در شهر‌ستان دیلم برطرف و به‌روز شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیلم با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت‌های مهم اقتصادی، تجاری، شیلاتی و صیادی برخوردار است اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در دیلم به ویژه در بخش ارتباطات از مطالبات مهم مردم است که تاکنون مفغول مانده است.

وی، از توسعه نامتوازن در بخش‌های زیرساختی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: توسعه و پیشرفت در استان بوشهر شتاب یافته، ولی توسعه نامتوازن یکی از مشکلات استان است چراکه عمده خدمات و زیرساخت‌ها در جنوب استان بوشهر متمرکز است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه استان بوشهر در برخی زیرساخت‌ها دارای عقب ماندگی است تصریح کرد: شهرستان دیلم با وجود ظرفیت بالای اقتصادی و تجاری اکنون نرخ بیکاری آن بالای ۲۰ درصد است که زیبنده این شهرستان ساحلی نیست.

حجت‌الاسلام خدری با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های ارتباط مخابراتی در دیلم گفت: یکی از درخواست‌های مردم این شهرستان به ویژه روستائیان واگذاری تلفن ثابت و ایجاد زیرساخت‌های آن است.

وی ضرورت محقق شدن مطالبات مردم را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد:انتظار می‌رود مشکل نوبت‌بندی واگذاری تلفن ثابت در شهر‌ها و روستا‌های دیلم برطرف و به‌روز شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، امنیت استان بوشهر را پایدار دانست و خاطر نشان کرد: مرزنشینان ساحلی این استان در برقراری امنیت پایدار نقش مهمی دارند که باید حقوق و در خواست مردم در عرصه‌های مورد نظر محقق شود.

انتهای پیام/م

مشکل نوبت بندی واگذاری تلفن ثابت در دیلم برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.