مدیر ورزشی هوئسکا: سامان قدوس با ما قرارداد امضا کرده است

مدیر ورزشی باشگاه هوئسکای اسپانیا ادعا کرد ستاره ایرانی باشگاه اوسترشوند،پس از شرکت در تست پزشکی این تیم لالیگایی با آنها قرارداد امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ماجرای انتقال سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه اوسترشوند به یک تیم خارجی پیچیده شده است.
«امیلیو وگا» مدیر ورزشی هوئسکا ادعا کرده این بازیکن 24 ساله در تست پزشکی این باشگاه شرکت کرده و سپس قرارداد امضا کرده است.
وگا گفت: در شرایط طبیعی او اینجا خواهد بود.
سامان قدوس هنوز به هیچ باشگاهی نپیوسته است - و خبرهای مربوط به ستاره ای که تیم ها به شدت به دنبال او هستند، بسیار زیاد بوده است.

افتون بلادت اخیرا گزارش داد که قدوس آماده پیوستن به تیم تازه وارد لالیگا، یعنی هوئسکا است. قدس نیز به اسپانیا سفر کرد و دیده شد که از طریق پینا، نماینده خود، به نوعی سندی را امضا می کند.

پس از آن، نام رن فرانسه مطرح شد و بعد از مسابقه با کالمار، خود قدوس  تأیید کرد که اوسترشوند پیشنهاد این باشگاه فرانسوی را پذیرفته و او برای دیدار با آنها به فرانسه سفر خواهد کرد.

او گفت: پنجره نقل و انتقالات روز 31 اوت بسته می شود. در واقع، استرسی وجود ندارد، اما من می خواهم در اسرع وقت این انتقال انجام شود زیرا لیگ فرانسه آغاز شده است.

روز پنج شنبه، امیلیو وگا، مدیر ورزشی تیم هوئسکا، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن اخبار مربوط به قدوس یکی از موضوع های مورد بحث بود.

به نوشته روزنامه دیاریو آلتراگون،  وگا گفت: "وضعیتی که در مورد قدوس وجود دارد بسیار ساده است .به او اجازه آمدن به اینجا داده شده، اما فقط این نبود، ما با شرایط قدوس مشکلی نداشتیم. این بازیکن به اینجا آمد، تست پزشکی را پشت سرگذاشت و قرارداد را امضا کرد."
وگا افزود: "ما در تلاشیم این وضعیتی را که باعث ناراحتی شده حل کنیم، این بازیکن قرارداد امضا کرده و ما از باشگاه اوسترشوند" تایید "گرفته ایم. بسیار خوشبین هستیم، زیرا در شرایط عادی این بازیکن در اینجا حضور خواهد داشت.

"کل باشگاه در تلاش هستند این مشکل را در اسرع وقت حل کنند زیرا همه چیز به درستی مدیریت شده است."


یشتر بخوانید:

سامان قدوس زیر ذره بین استعدادیابان منچسترسیتی

منچستر سیتی به دنبال سامان قدوس



انتهای پیام/

قدوس بازیکن هوئسکا است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار