نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مردم همراه با مسئولین به مبارزه با احتکار بپردازند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم و مسئولین باید در کنار یکدیگر نسبت به شناسایی محتکرین اقدام کنند تا شاهد بهبود وضعیت اقتصاد باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با گرامیداشت سالروز ورود اسرا به میهن اسلامی، اظهار داشت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان و آزادگان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: ۱۸ ذی‌الحجه به‌عنوان عید غدیر خم باید مراسمات و جشن‌های بزرگ گرفته شود و بوی امامت و ولایت در سراسر میهن اسلامی و استان ما پخش شود.

وی، ادامه داد: همه باهم عظمت عید غدیر را گرامی می‌داریم تا نکته اصلی در بحث اتحاد را به رخ جهان بنمایانیم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در حوزه مشکلات اقتصادی، احتکار را جزو امورات حرام دانسته و عاقبت محتکرین را با درآمد حرام و حرامخواری دانست و ابراز داشت: مردم همراه با مسئولین در رعایت اصول و جلوگیری از احتکار قدم بردارند و نسبت به حفظ اموال عمومی تلاش کنند تا شاهد کاهش سوءاستفاده محتکرین و برخی افراد باشیم.

وی، تاکید کرد: بیانات رهبر انقلاب در مورد مشکلات اقتصادی اصلی‌ترین محور برای حل این مشکلات است که شامل مقابله با عوامل داخلی به‌دلیل بی مبالاتی مدیریتی و استفاده از تجارب دیگران در حل مشکلات اقتصادی می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی، فساد موجود را محدود عنوان کرد و گفت: اینکه برخی فساد را سیستماتیک و مربوط به صدر تا ذیل نطام بدانند همراهی با مخالفان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم است که باید در این زمینه دقت کافی کنند.

وی، اذعان داشت: امروز دشمن در صدد برهم زدن اتحاد و امنیت موجود در جامعه است بنابراین باید در داخل کشور بیدار باشیم و از تفرقه دوری کنیم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، پیگیری سریع فساد بخصوص در حوزه اقتصادی را لازمه حل مشکلات فعلی دانطت و ابراز داشت: با رعایت قوانین و عدل الهی باید شدیدترین برخورد‌ها انجام شود تا سایرین از انجام این کار عقب نشینی کنند.

 

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.