بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

سونگ یو: داور تمرکز تیم ما را برهم زد/ برای صعود باید مقابل عربستان به پیروزی برسیم

سرمربی تیم فوتبال کره شمالی گفت: در جریان بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد. تمرکزمان بر هم ریخت و باعث شد شکست بخوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جی سونگ یو، سرمربی تیم فوتبال کره شمالی در نشست خبری پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل تیم امید ایران بیان کرد: بازی سخت و فشرده‌ ای بود و نسبت به مسابقه قبلی، فرصت کمی برای ریکاوری و آماده سازی داشتیم. در دیدار مقابل ایران می توانستیم با پیروزی به صعود نزدیک شویم اما متاسفانه شکست خوردیم و در ادامه کار سختی داریم.

او افزود: در نیمه دوم بازی با ایران یک اخراجی دادیم و این موضوع کار ما را سخت کرد و دچار افت روحی شدیم. همچنین داور یک پنالتی برای ما نگرفت و حالا فقط یک فرصت برای ما باقی مانده و آنهم پیروزی برابر عربستان است. در جریان بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد و یک بازیکن هم اخراج شد تمرکزمان بر هم ریخت و سبب شکست شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

سرمربی کره شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در بازی‌های آسیایی که در کم تر از ٢ روز هر تیم باید بازی کند، خسته کننده است. در بازی اول مقابل ویتنام یک امتیاز گرفتیم و امروز باختیم اما همچنان برای صعود شانس داریم.

سرمربی تیم ملی امید فوتبال کره شمالی در پایان گفت: بازی نخست عربستان را دیدم و امروز هم بازی این تیم مقابل میانمار را آنالیز خواهم کرد، اما آنچه که برای ما اهمیت دارد، این است که اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید مقابل این تیم در بازی سوم به پیروزی برسیم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - امید کره شمالی صفر / هتریک شاگردان کرانچار در جاکارتا + فیلم و تصاویر

خلاصه بازی امید ایران و امید کره شمالی در 26 مرداد 97 + فیلم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی امید فوتبال کره شمالی درباره بازی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار