آزادگان گنجینه خاطرات و معلمان بزرگی برای همه ما هستند

شهردار اصفهان گفت:شما آزادگان گنجینه خاطرات و معلمان بزرگی برای همه ما هستید و ما به شما افتخار می‌کنیم و امیدوارم بتوانید عزت‌مندانه به حیات خود ادامه بدهید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در مراسم سالروز بازگشت آزادگان به کشور با بیان اینکه آزادگان و ایثارگران در نبرد 8 ساله جنگ تحمیلی با مجاهدت و جان فشانی تا پای جان ایستادگی کردند و در پایان به دلیل پاره‌ای اتفاقات به اسارت درآمدند، اظهار داشت: اینان اسیر نبودند بلکه با رشادت خود دشمن را به اسارت در آورده بودند.

وی افزود: آزادگان با سال‌ها اسارت خود درس آزادگی را به همگان دادند و خاطراتشان در دوران اسارت و جنگ درس بزرگی برای افرادی است که می‌خواهند بدانند ایستادگی و مقاومت به چه معناست.

شهردار اصفهان با درود بر روح شهدای آرمیده در گلستان شهدا گفت: سلام بر آزادگانی که شاهد شهادت همرزمان و رفقای خود بودند. من مانند شما آزاده نبودم اما صحنه‌هایی را دیدم که شما چگونه با دشمن می‌جنگیدید و اگر کسی امروز قدرشناس شما آزادگان و ایثارگران نباشد گناه بزرگی کرده است.

وی افزود: شما گنجینه خاطرات و معلمان بزرگی برای همه ما هستید و ما به شما افتخار می‌کنیم و امیدوارم بتوانید عزت‌مندانه به حیات خود ادامه بدهید تا همه ما برای همیشه از راه شما و استقامت و ایثاری که از خود نشان دادید و دشمن را به زانو درآوردید درس بگیریم و الگو برداری کنیم.

نوروزی تصریح کرد: اگر در خدمت‌رسانی به شما کوتاهی کنیم بدین معنی است که مفهوم عمل شما که زمانی کشور به حضورتان نیاز داشت و را درک نکرده‌ایم، شاید بسیاری این موارد را نفهمند و درک نکنند که زمانی که کشور در آماج حمله وحشیانه بعث بود چگونه شما ایثارگران و آزادگان جان در طبق اخلاص قرار داده و به جبهه‌ها رفتید.

وی ادامه داد: برخی از شما در این راه به شهادت رسیدید، برخی اسیر شدید و برخی دیگر بارها مجروح شده و بازهم به جبهه برگشتید و به مرور از تعدادتان کم شد. شما مردان بزرگ تاریخ هستید که با خون خود به ما آزادگی و استقامت را آموختید. شما افتخار ما هستید و وظیفه ماست که با تمام وجود خدمت‌گذار شما باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدارم بتوانیم با دعای خانواده شهدا و توسل به شهدا و حمایت شما آزادگان و ایثارگران راهی که باید با تعامل طی کنیم را بگذرانیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم سالروز بازگشت آزادگان به کشور

برچسب ها: شهرداری ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.