برانکو: انتظار بازی بسته حریف را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار چنین بازی داشتیم که حریف بسته بازی کند و با تعصب ظاهر شود.

برانکو: انتظار بازی بسته حریف را داشتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ درباره تساوی تیمش برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: طبیعی است که ناراحت و غمگین هستیم که نتوانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و به خاطر  هوادارانمان متاسف هستیم که 90 دقیقه تشویق کردند و امیدوار به برد بودند اما در نهایت نتوانستیم بازی را پیروز شویم. انتظار چنین بازی داشتیم که حریف بسته بازی می کند و با تعصب ظاهر می شود و طبیعی است که کلید این بازی گل اول بود که متاسفانه موقعیت های ایجاد شده را دقت نکردیم و به گل هم نرسیدیم.

از بازیکنانم نمی توانم ایراد بگیرم 

او ادامه داد: بسته بازی کردن حریفان موضوع جدیدی نیست و در بازی گذشته با استقلال خوزستان هم همین طور بود و در این بازی امروز هم به همین صورت بود و در آینده هم شاهد این اتفاقات خواهیم بود. سعی می کنیم در بازی های بعدی به نتایج بهتری برسیم. منطقی است که نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم چون انگیزه  و تعصب در بازی به خرج دادند و البته در بازی ها اشتباهات تکنیکی ، تاکنیکی وجود دارد و باز یک طرف قضیه خوب شد که گل نخوردیم و اینکه تمرکزمان را حفظ کردیم و اجازه ندادیم حریف دروازه بان را به خطر بیاندازد و اما طبیعی است که در فاز حمله به دنبال بهترین راه حل ها خواهیم بود. 

داور بازی باید میزان مصدومیت حریف را تشخیص بدهد 

برانکو درباره اینکه در زمانی که حریفان پرسپولیس ضد فوتبال بازی می کنند ، استرس بازیکنان بیشتر می شود، گفت: طبیعی است که هر چه از زمان می گذرد و نتیجه به نفع ما نیست بازیکنان عصبی می شوند اما مسئله مهم این است که تمرکزمان را حفظ کردیم و اجازه ندادیم حریف خطری روی دروازه ما ایجاد کند و در خیلی از بازی ها این صحنه ها به وجود می آید. ما نمی توانیم روی بازیکن حریف تاثیر گذار باشیم زمانی که روی زمین می خوابد و از عهده ما خارج است و می دانستیم این اتفاق رخ می دهد و مربوط به داور است که متوجه شود مصدومیت حریف جدی است یا نه!


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / یک امتیاز شیرین شاگردان ویسی در شب ناکامی سرخ پوشان


انتهای پیام/  

اظهارات برانکو پس از بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار